Hun trodde det mest sannsynlig var en lomme med utflod som hadde sprukket [emoji849] [emoji30]Krysser fingre og tær for at dette var startskuddet dittblir spennende uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun trodde det mest sannsynlig var en lomme med utflod som hadde sprukket [emoji849] [emoji30]Krysser fingre og tær for at dette var startskuddet dittblir spennende uansett
Uansett bra at du ringte deHun trodde det mest sannsynlig var en lomme med utflod som hadde sprukket [emoji849] [emoji30]
Åh :/ hva slags øvelser var det?Hun trodde det mest sannsynlig var en lomme med utflod som hadde sprukket [emoji849] [emoji30]
Åh :/ hva slags øvelser var det?
Oi. Hørtes krevende utHoste hardt, ligge flatt og reise meg så raskt jeg klarte, hoppe lett.![]()
heier på baby!Hadde regelmessige tak med 4-5 min mellom i ca 2 timer så ga de segvar inne hos JM og hun mente noe kan være i gang i forhold til at jeg hadde «føde mage» baby hadde lagt seg til slik til pleier før de skrur seg ned og ut. Så håper det tar seg opp igjen iløpet av natten/morgen dagen [emoji1]

Jeg må nok bare innse at det blir e novembergutt på oss. For et sta beist. Tenk å vekke mamma på natta med rier, for så å bare la de gå over igjen! En skikkelig tullegutt jeg bærer påJeg begynner å bli litt lei av småblødninger, økt utflod og rier uten at det blir fødsel... Time på sykehuset i morgen, får se hva de sier da. Satser på igangsetting eller hvertfall tøying. Hvis det ikke er noe modning blir jeg forbanna
![]()
Kommer til slutt [emoji6] men all medfølelse til det, det er slitsomt å vente, spesielt når det følger mye rier uten at det føles som at noe skjer [emoji57] får du hentet inn litt søvn på dagtid? [emoji4]
Håper han kommer snart!!!Jeg må nok bare innse at det blir e novembergutt på oss. For et sta beist. Tenk å vekke mamma på natta med rier, for så å bare la de gå over igjen! En skikkelig tullegutt jeg bærer påJeg begynner å bli litt lei av småblødninger, økt utflod og rier uten at det blir fødsel... Time på sykehuset i morgen, får se hva de sier da. Satser på igangsetting eller hvertfall tøying. Hvis det ikke er noe modning blir jeg forbanna
![]()
Jeg er egentlig ikke trøtt på dagtid. De riene jeg får om natten er bare en her og en der, ikke varer de spesielt lenge og ikke er de uutholdelige heller, men jeg kjenner at det er i livmorhalsen de sitter.
Klokken 8 er det som regel morning, og ila dagen trenger jeg ingen dupp før jeg legger meg i 22, 23 tiden.... Ikke det at jeg gjør så mye heller. Turene har blitt ganske korte da det presser sånn at det er vondt å bevege seg. Frem og tilbake til butikken er egentlig langt nok. I tillegg litt labbing rundt i leiligheten for å bevege meg, samt noen knebøy. Alt er vel bedre enn ingenting?
Jeg er egentlig bare litt lei nå, og klar for å få han ut. Hele kroppen min er sliten nå. Jeg er så forstoppet at jeg måtte starte på Ducolax, de er riefremkallende, men hva gjør vel det på dette tidspunktet?![]()
Håper han kommer snart!!!her lurer jeg på om ting starter så smått. Men er sikkert falsk alarm
![]()

Fortsatt hjemme uten rier. Hehe... men mer murring enn før. Må nok bare smøre med mer tålmodighetDet er absolutt ikke sikkert at det er falsk alarm. Jeg heier på deg![]()
Fortsatt hjemme uten rier. Hehe... men mer murring enn før. Må nok bare smøre med mer tålmodighet![]()