Det blir et novemberbarn!

Velkommen [emoji2] Merker du noen tegn på at fødsel er nært forestående? Mer kynnere, nedpress og sånn?

Nei, veldig lite. Jeg har en del murring, men det har jeg hatt nå i 2-3 uker, så føler ikke at det er et tegn:( Stikking i underlivet har jeg og hatt i flere uker uten at det heller gir meg noe mer. Baby er veldig aktiv, så han koser seg tydeligvis der inne:sorry:

Velkommen hit! Og hvor kjedelig det må ha vært å gå over disse dagene! Føler månedsskifte oktober-november tok ett halvår og jeg har ikke termin før om tre uker[emoji85]. Håpe karen din setter fart og kommer snart![emoji1]

Mye maserier/modning i natt.
Slimproppen løsnet og kom ut i morges.
Hodepine, kvame og løs mage i dag.

Han har jobbet seg lengre ned i bekkenet i natt, så det at det er pjuskregn og innevær i Bergen i dag gjør meg ingen ting. Jeg synes det er tungt nok å komme meg opp av sofaen, så en tur ut er uaktulelt akkurat nå.

Håper bare dette betyr at han kommer av seg selv. Det er jo det beste..

Ha en fin dag dere novemberdamer:happy:

Mye maserier/modning i natt.
Slimproppen løsnet og kom ut i morges.
Hodepine, kvame og løs mage i dag.

Han har jobbet seg lengre ned i bekkenet i natt, så det at det er pjuskregn og innevær i Bergen i dag gjør meg ingen ting. Jeg synes det er tungt nok å komme meg opp av sofaen, så en tur ut er uaktulelt akkurat nå.

Håper bare dette betyr at han kommer av seg selv. Det er jo det beste..

Ha en fin dag dere novemberdamer:happy:

Så spennende, lykke til [emoji254]

Back
Topp