Overtidstråd...

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Altså, det må vi ha... eller har vi?

Noen har jo kommet over der allerede, da får vi motivere og heie de frem :)

Tenkte på det i går kveld, klart vi må ha det! Bra du laget en. [emoji106]

Jeg er lei.. fler? 5 dager over. Masrier hverdag fra 14 til jeg sover, så våkner jeg morgenen etter (hvis jeg har fått sove) også er det påan igjen kl 14 :/ blæææ. Tror han har tenkt å bli der...

Jeg er lei.. fler? 5 dager over. Masrier hverdag fra 14 til jeg sover, så våkner jeg morgenen etter (hvis jeg har fått sove) også er det påan igjen kl 14 :/ blæææ. Tror han har tenkt å bli der...
5 dagen, da skjønner jeg godt du er lei ja! Håper han tar seg en tur ut snart. Holder en knapp på 4 november ;)

10 dager over. Lite tegn til noe som helst...:(

Blæ! Men nå blir du vel satt i gang i dag eller senest i morgen? Uansett er det ikke mange timene igjen nå, sammenlignet med det du allerede har vært igjennom!

2. Overtidskontroll i morgen, blir vel noe hjelp å få da. Har vært mye våken i natt med maserier. Kanskje han vil bli født under fullmånen i morgen tidlig?

Blæ. Det var lenge. Blir du satt i gangvi morgen hvis ikke? Håper det blir i dag!! :)

Blir nok satt i gang i morgen hvis han ikke kommer ila dagen/natten. Har time på sykehuset, så regner med det er igangsetting de har tenkto_O

Spent på om det har skjedd noe [emoji4][emoji173] håper du har fått babyen din!

Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello

Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello
Lykke til i dag [emoji5]
Får håpe det tar seg opp og du slipper igangsetting da [emoji5]

Back
Topp