Billigbleier

Vi bruker lillego sine, veldig fornøyde [emoji4] De funka ikke på storebror, men de minste funker fint på lillebror. Er litt rød i perioder, men det har han vært med touch også :)

Vi har testet både kiwi og rema sine bleier på tassen, og de funker like bra som Pampers og Libero [emoji4]
Liker ikke Pampers jeg da, syns de lukter skrekkelig med bare tre dråper urin i[emoji19]
Når lillebror går opp til bleiestørrelse 3 kommer vi til å bytte fra libero til Coop sine. De var gull til begge storesøstrene. Og mye billigere!

Billigmerkene har samme krav som de dyre bleiene, så hudvennlighet er ikke noe å tenke på. Og mange av de billige bleiene er bedre enn de med mer kjent renome, slik som pampers.
Vi bruker coop sine bleier. Liker de best. De er myke, har fin passform, god oppsugningsevne og minner generelt veldig mye om libero sine touch-bleier faktisk. First price sine liker jeg også godt, men de har vell ikke bleier til våre småttinger. Starter på 9 kg?[emoji848]
Jeg har prøvd lillego og rema sine, men de liker jeg ikke. Stive og stadige lekasjer er min erfaring.

Bruker touch når de er så små. Får to pakker til 79,- på Meny, det synes jeg er innafor. Har prøvd Lillego også og de funker bra. Etter hvert går vi over til vanlig libero/lillego/änglamark. Når de blir større er de litt hipp som happ, eneste som aldri kommer i hus igjen er Rema1000.

Prøvd kiwi og rema sine.

Kiwi var helt greie, lukta bare litt rart. Syns hele ungen lukta ved tissebleie (en litt sur, kjemisk lukt). Men holdt greit. Kan kjøpe disse igjen.

Rema sine hadde vi tre lekkasjer på 2 dager. Så vi bruker ikke opp den pakken engang. Med denne drev også bleien og satte seg fast i huden på baby.

Begge pakkene var fra de gratis baby pakkene.

Takk for svar!
Ja jeg fikk lev vel (rema 1000 ) i sånn pakke! Syns de funker på eldstemann men ikke minsten ! Lillego har vi brukt på eldstemann før også , så tenker det kan testes på minste! Hva heter Coop sine?

Stemmer det at Coop sine starter på str. 3 eller noe sånt? Har aldri sett 1 eller 2 på butikkene rundt her jeg bor :-/

Her går det i pampers, libero og rema. Rema brukte vi lenge til storebror. Fornøyd med de. Ellers er nok pampers favoritten.

Vi bruker libero på begge våre. Vår erfaring er at Rema sine lakk, og Kiwi sine stinket :p synes pampers også lukter, så bruker ikke de heller. Har ikke prøvd coop sine.

Stemmer det at Coop sine starter på str. 3 eller noe sånt? Har aldri sett 1 eller 2 på butikkene rundt her jeg bor :-/

Ja det mener jeg stemmer. Starter på 3 som er Midi fra 4-9 kg[emoji4]

Takk for svar!
Ja jeg fikk lev vel (rema 1000 ) i sånn pakke! Syns de funker på eldstemann men ikke minsten ! Lillego har vi brukt på eldstemann før også , så tenker det kan testes på minste! Hva heter Coop sine?

Coop heter coop midi til våre små. Blå pakke og er fra 4 til 9 kg[emoji4]

Vi bruker libero på begge våre. Vår erfaring er at Rema sine lakk, og Kiwi sine stinket :p synes pampers også lukter, så bruker ikke de heller. Har ikke prøvd coop sine.

Vi hadde en pakke med pampers som. Ble åpnet i går og ja, de lukter!
Og ikke sitter de godt på.heller. str 3-6 kg men virker som om de er til et mye større barn. Sitter ikke inntil.

Vi hadde en pakke med pampers som. Ble åpnet i går og ja, de lukter!
Og ikke sitter de godt på.heller. str 3-6 kg men virker som om de er til et mye større barn. Sitter ikke inntil.
Pampers sitter bra på min, men han vokser i bredden, ikke lengden. Tenker de kilosanvisningene kun er veiledende.

Pampers sitter bra på min, men han vokser i bredden, ikke lengden. Tenker de kilosanvisningene kun er veiledende.

Det må de nok være ja. Vår er 3,5 nå, men jeg fikk urin i sengen min i dag, så får heller pakke bort pampersene til den lille rumpa til lillemann har fått litt mer bredde og seg om de er bedre da.

Fornøyd med coop sine, men vi bruker for det meste libero touch.

Back
Topp