*Knipetråd*

f6155d9baa064a68edfc51f26db8a3f0.jpg
 
Hvorfor bør man knipe? Glemmer det jeg. Kommer bare på Det Når jeg ser denne tråden [emoji2]

For å trene lukkemuskelen :) den blir veldig slapp etter fødselen. Etter sist fødsel slet jeg lenge med dette, (og jeg trodde jeg hadde jobbet godt med knipeøvelser i graviditeten) kunne ikke hoste uten det kom ut en skvett urin[emoji20] jeg har trent mye siden, men her for ett par dager siden nøs jeg to ganger på rad og måtte bytte truse etter siste nys. Haha [emoji23] kjipe greier gitt!! ☹️
Anbefaler å knipe myyye[emoji28]
 
For å trene lukkemuskelen :) den blir veldig slapp etter fødselen. Etter sist fødsel slet jeg lenge med dette, (og jeg trodde jeg hadde jobbet godt med knipeøvelser i graviditeten) kunne ikke hoste uten det kom ut en skvett urin[emoji20] jeg har trent mye siden, men her for ett par dager siden nøs jeg to ganger på rad og måtte bytte truse etter siste nys. Haha [emoji23] kjipe greier gitt!! ☹️
Anbefaler å knipe myyye[emoji28]

Takk for at du deler erfaringer. Skjønner nå at jeg virkelig bør knipe i vei! [emoji16]
 
For å trene lukkemuskelen :) den blir veldig slapp etter fødselen. Etter sist fødsel slet jeg lenge med dette, (og jeg trodde jeg hadde jobbet godt med knipeøvelser i graviditeten) kunne ikke hoste uten det kom ut en skvett urin[emoji20] jeg har trent mye siden, men her for ett par dager siden nøs jeg to ganger på rad og måtte bytte truse etter siste nys. Haha [emoji23] kjipe greier gitt!! ☹️
Anbefaler å knipe myyye[emoji28]
Ååå det husker jeg godt fra sist gang å [emoji85] gikk tur med vogn, måtte hoste = stoppe for å sette føttene i kryss før man hostet [emoji21] hver gang! Og avhengig av bind [emoji85] ikke denne gang sier jeg!! Kniper som bare det...
 
Hvor mye/ofte/lenge må man knipe for at det skal ha noen virkning? [emoji4] kniper dere flere ganger om dagen?

Til nå har jeg prøvd å huske å knipe rett før jeg legger meg, har gjort knipeøvelsene i 5-10 sek av gangen og like lange pauser i ca 1 min. Holder det? Eller burde jeg gjøre flere repitisjoner eller flere ganger om dagen? Vil helst unngå å måtte bytte truse etter nys/hosting etter fødsel [emoji28]
 
Ååå det husker jeg godt fra sist gang å [emoji85] gikk tur med vogn, måtte hoste = stoppe for å sette føttene i kryss før man hostet [emoji21] hver gang! Og avhengig av bind [emoji85] ikke denne gang sier jeg!! Kniper som bare det...

Haha samme her! Typisk meg så ble jeg syk noen uker etter fødsel og hostet i mange mnd, utrolig drit!! Trener for harde livet nå og håper på bedre utfall denne gang[emoji28][emoji85]
 
Hvor mye/ofte/lenge må man knipe for at det skal ha noen virkning? [emoji4] kniper dere flere ganger om dagen?

Til nå har jeg prøvd å huske å knipe rett før jeg legger meg, har gjort knipeøvelsene i 5-10 sek av gangen og like lange pauser i ca 1 min. Holder det? Eller burde jeg gjøre flere repitisjoner eller flere ganger om dagen? Vil helst unngå å måtte bytte truse etter nys/hosting etter fødsel [emoji28]

Jeg kniper så ofte jeg kommer på det, forhåpentligvis 3-4 økter til dagen[emoji85] jeg kniper i ca 6-10 sek, pause i ca 15 sek osv så lenge jeg gidder/til jeg blir sliten. [emoji1]

Denne gang vil jeg også slippe å bytte truse etter hosting/nys [emoji23]
 
Uff, jeg er altfor flink til å glemme dette [emoji85][emoji85] og har problemblære fra før, så kanskje to minuser blir pluss? [emoji56] (ønsketenkning på høyt nivå her, vet at det ikke er mulig[emoji23])
 
Setter dere på alarm på mobilen, eller er dere bare flinke til å huske på å gjøre det?
 
Hvor mye/ofte/lenge må man knipe for at det skal ha noen virkning? [emoji4] kniper dere flere ganger om dagen?

Til nå har jeg prøvd å huske å knipe rett før jeg legger meg, har gjort knipeøvelsene i 5-10 sek av gangen og like lange pauser i ca 1 min. Holder det? Eller burde jeg gjøre flere repitisjoner eller flere ganger om dagen? Vil helst unngå å måtte bytte truse etter nys/hosting etter fødsel [emoji28]

Mim jordmor anbefalte knipeøvelser tre ganger til dagen, så jeg prøver å huske på det på bussen på vei til jobb og andre ganger du sitter
 
Takk for påminnelsen og advarsler om hvorfor det er viktig! Her knipes det ;)
 
Back
Topp