Periodevis manglende sultfølelse

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Er det flere enn meg som bare ikke kjenner sult i perioder? Jeg kan gå i evigheter uten mat og ikke en antydning til sulten engang, og da glemmer jeg jo å spise. Noenganger får jeg halsbrann av å være tom i magen, da kommer jeg på at jeg burde spise litt. Men én dag sånn en gang i blant blir jeg veldig sulten.

Jeg spiser hele tida jeg.... så nå mangler jeg ikke sultfølelse.
Men har hatt perioder før der jeg ikke har hatt sultfølelse og måtte minne meg selv på å spise.

Jeg merker nesten aldri at sultfølelse. Vært sånn hele svangerskapet. Merker det først når jeg blir svimmel [emoji52]

Hei, jeg har merket det i perioder i dette svangerskapet. Plutselig kan jeg glemme og spise i en stund. Jeg hadde heller ikke spesielt mye matlyst for noen dager siden da jeg hadde en begynnende forkjølelse med vondt i halsen. Etter stund at jeg ikke har spist kan jeg plutselig spise veldig mye for å ta igjen tapt sult.

Ja, jeg spiser mindre nå enn tidligere. Føler meg stort sett mett hele tiden, og får halsbrann når jeg spiser. Har lagt på meg mye tidlig i svangerskapet, nå har vekta stått stille de to siste månedene, men ingen fare sier legen :) blir dere bekymret? Har ikke tenkt på det sånn, men så har jeg fått Ca 15 kg reserver de første ukene så :p

Jeg har vært mye mindre sulten og blitt mye fortere mett som gravid enn til vanlig. Veldig merkelig, egentlig.

Ja, jeg spiser mindre nå enn tidligere. Føler meg stort sett mett hele tiden, og får halsbrann når jeg spiser. Har lagt på meg mye tidlig i svangerskapet, nå har vekta stått stille de to siste månedene, men ingen fare sier legen :) blir dere bekymret? Har ikke tenkt på det sånn, men så har jeg fått Ca 15 kg reserver de første ukene så :p
Her har vekta faktisk gått litt ned den siste tiden, men på fødselskortet ser det ut som det har stått stille de siste 6 ukene. Jeg er ikke bekymret, egentlig er jeg ganske fornøyd fordi det viser at jeg har lyktes med å endre til et sunnere kosthold den siste tiden. Jm var heller ikke bekymret da jeg har gått opp ca 10 kg på forhånd. Også har jeg en god del å gå på fra før, og symfysen målet vokser som det skal:)

Jeg har også perioder der jeg ikke er sulten, men det har jeg hatt hele svangerskapet. Syns egentlig det er bedre nå enn det var tidligere.

Jeg har også perioder der jeg ikke føler meg sulten. Er lite mat som frister for tida også. Må bare minne meg selv på å spise jevnlig. :)

Back
Topp