Gravidklær til oss som er "petite"

BabyBluum

Elsker forumet
Himmelbarn
*Aprilbaby 2018*
Septemberlykke 2024
Jeg er 158cm og str s. Sliter veldig med å finne klær som passer nå som magen har begynt å vokse. Bestilte basic long sleeve top og en lett jakke i merket Mama Licious fra zalandoo, men de var skikkelig lange i armene og kroppen.
Noen andre som har samme prob? Eller noen som har tips til hvor man kan kjøpe gravidklær for oss som er litt petite? Helst norske sider, vil slippe toll.
Skal til Praha en tur i november får se om jeg finner noe der evt.

Last edited:
Jeg er 158cm og str s. Sliter veldig med å finne klær som passer nå som magen har begynt å vokse. Bestilte basic long sleeve top og en lett jakke i merket Mama Licious fra zalandoo, men de var skikkelig lange i armene og kroppen.
Noen andre som har samme prob? Eller noen som har tips til hvor man kan kjøpe gravidklær for oss som er litt petite? Helst norske sider, vil slippe toll.
Skal til Praha en tur i november får se om jeg finner noe der evt.
Samma her! Har de samme målene som deg. Prøvde noen gravid-vinterjakker fra både zalando og HM, men så ut som jeg svømte i en potetsekk.
Er i uke 30, bruker fortsatt mine vanlige jakker og håper egentlig jeg kan slippe unna med det. Ellers har jeg kjøpt gravidklær brukt på finn (et tips er å legg inn autovarsel på str s, eller hva nå enn du er på utkikk etter). Zalando, HM og Asos har jeg også bestilt fra. Fra sistnevnte kan ikke prisen overstige 350, skal man unngå toll og div. Men de har sykt mye prego petite til under 300 kr og siden frakta er gratis hvis du bestiller over 100kr ca er det en side jeg trygt kan anbefale.

Jeg bare brukte store klær. Slapp å bruke votter om vinteren med jakke fra hm. Hehe. Er også 158cm. Buksene synes jeg også er håpløse. Alt er for langt. Jeg brukte stramme vanlige gensere fra hm og noen få gravid gensere. Hadde jakke med nr 2 med termin i januar. Men ellers prøvde jeg å bruke mest mulig av mitt eget utenom bukser.

Jeg bare brukte store klær. Slapp å bruke votter om vinteren med jakke fra hm. Hehe. Er også 158cm. Buksene synes jeg også er håpløse. Alt er for langt. Jeg brukte stramme vanlige gensere fra hm og noen få gravid gensere. Hadde jakke med nr 2 med termin i januar. Men ellers prøvde jeg å bruke mest mulig av mitt eget utenom bukser.

Ja sliter hvert fall med å finne bukser som passer. Hva gjorde du? Hvis jeg finner strikka kjoler kan jeg jo bruke de med strømper under[emoji848]

Ja sliter hvert fall med å finne bukser som passer. Hva gjorde du? Hvis jeg finner strikka kjoler kan jeg jo bruke de med strømper under[emoji848]
Jeg bare brukte dem litt lange. De er slitte nederst etter to svangerskap men måtte bare ha noe å ha på meg.

Jeg er ikke petite, men kan anbefale asos sine klær. Mye freshere enn mye annet der ute, så jeg sverger til dem. Har ikke funnet noe som passer min stil andre steder

Back
Topp