Gratulerer med 24 uker og så fiiin babymage[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk vennen
Henger i kulissene på assistert og heier på deg! Håper de har spart den beste blastoen til sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 24 uker og så fiiin babymage[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk vennen [emoji173]️
Henger i kulissene på assistert og heier på deg! Håper de har spart den beste blastoen til sist![]()
Fin du er!! Og gratulerer med ny uke! Nå går ukene fort fremover vet du, plutselig sitter du med lille klumpen i armene dine [emoji7][emoji7]
Tenk at du er 24 uker på vei a! [emoji16] Det er en stor milepæl. Jeg syns det går så fort med deg nå [emoji1] Bare å glede seg til resten av svangerskapet. Og du har så nydelig mage [emoji7]
Fine magen
Gratulerer med passert 24 uker![]()
Alt er bra her, mini vokser og trives... Mammaen er litt sliten, sover minimalt siden det lille mennesket i nabosenga får tenner og er tilbake på jobb i en liten prosent.Takk vennen
Alt bra med deg og mini?
Alt er bra her, mini vokser og trives... Mammaen er litt sliten, sover minimalt siden det lille mennesket i nabosenga får tenner og er tilbake på jobb i en liten prosent.
Her er det helst sliten mamma og pappa som sover gjennom nesten alt, dvs enda mer sliten mamma... Hjelper ikke at han sier han skal ta ei natt heller, for om han ikke sitter oppe og er våken så våkner han ikke før det er helt krise. Men både mamma og mini sov gjennom natta i natt, og våkna ikke før nesten 7, så da blir det fort mer energi på morKoselig med baby som vokser og har det bra, og slitne foreldre er jo bare en del av gamet
Du må kose deg masse med resten av tiden hjemme![]()

håper jeg får gå gravid minst en gang til 
Her er det helst sliten mamma og pappa som sover gjennom nesten alt, dvs enda mer sliten mamma... Hjelper ikke at han sier han skal ta ei natt heller, for om han ikke sitter oppe og er våken så våkner han ikke før det er helt krise. Men både mamma og mini sov gjennom natta i natt, og våkna ikke før nesten 7, så da blir det fort mer energi på mor
Og så må jeg si, jeg savner magen når jeg ser den fine magen dinhåper jeg får gå gravid minst en gang til
![]()

Ny uke: 25+0
Ukene går bare fortere og fortere og kjenner jeg blir litt stressa for å blunke litt for lenge, og så er plutselig både julen over og baby her
Jobben bidrar delvis til at tiden går så fort nå fordi det har blitt veldig stressende der i det siste.. Jeg jobber fortsatt (i utgangspunktet) 50% pga bekkenet men det presses mer og mer inn i den lille tiden jeg er der samtidig som det rakner ift hvem som skal overta for meg i min permisjon, og derfor presses jeg til lengre dager også
Jeg sitter igjen med dårlig samvittighet for at jeg i det hele tatt skal ut i permisjon når jeg ser den driftsløsningen de skal ha i mitt fravær. Dette blir et tøft år for gjengen min (jeg er leder) da de mest sannsynlig får en vikar som ikke vil være tilstede og som ikke har tid til å sette seg inn i deres drift og behov... Og da blir jeg liggende og kverne over dette på nettene, og har derfor ikke sovet noe særlig siden før helgenDe få øyeblikkene med søvn jeg har fått har endt med grufulle mareritt i tillegg.. Er så sliten av hele greia...
Bahh, det var dagens utblåsning.. sorry for negativt innlegg..
Skal prøve å fokusere på godklumpen i magen som denne uken er på størrelse med en blomkål![]()
Gratulerer med ny uke!Ny uke: 25+0
Ukene går bare fortere og fortere og kjenner jeg blir litt stressa for å blunke litt for lenge, og så er plutselig både julen over og baby her
Jobben bidrar delvis til at tiden går så fort nå fordi det har blitt veldig stressende der i det siste.. Jeg jobber fortsatt (i utgangspunktet) 50% pga bekkenet men det presses mer og mer inn i den lille tiden jeg er der samtidig som det rakner ift hvem som skal overta for meg i min permisjon, og derfor presses jeg til lengre dager også
Jeg sitter igjen med dårlig samvittighet for at jeg i det hele tatt skal ut i permisjon når jeg ser den driftsløsningen de skal ha i mitt fravær. Dette blir et tøft år for gjengen min (jeg er leder) da de mest sannsynlig får en vikar som ikke vil være tilstede og som ikke har tid til å sette seg inn i deres drift og behov... Og da blir jeg liggende og kverne over dette på nettene, og har derfor ikke sovet noe særlig siden før helgenDe få øyeblikkene med søvn jeg har fått har endt med grufulle mareritt i tillegg.. Er så sliten av hele greia...
Skal prøve å fokusere på godklumpen i magen som denne uken er på størrelse med en blomkål![]()
Gratulerer med ny uke[emoji1]Ny uke: 25+0
Gratulerer så mye med ny uke [emoji1][emoji177]
Kjenner også på det at tiden fyker avgårde nå, og at mini vokser kjempemye fremover nå.
Så leit å høre om hvordan ståa på jobb er for tiden [emoji17] Ikke godt å føle på et slikt press og dårlig samvittighet. Kan du snakke med noen overordnede eller evt andre ledere? Det skal jo ikke være slikt at du sliter deg helt ut den tiden du er på jobb. Du må ta vare på deg selv og lille frøkna nå, og da må du ikke slite deg selv helt ut.

Hurra for ny uke søta[emoji173][emoji173] Ikke slit deg helt ut på jobb nå da, du og lille frøken som kommer først nå[emoji173]

Gratulerer med ny uke!
Jobben ordner seg på et vis... Kan evt ta mine erfaringer med tilsvarende løsning som utgangpunkt. Jeg har endte med å jobbe gradert.