Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg hadde litt lavt med jern, så tar tilskudd. Skal egentlig ta to ganger PR dag men glemmer som regel andre dose. Trøtt, sliten, distré, slapp og andpusten hele tiden.
Sist hadde jeg så lavt jernlager at de ikke kunne måle det..
Har vært utrolig trøtt og sliten denne gangen også, så er spent på resultatet av blodprøvene fra forrige uke. Tør ikke ta jerntilskudd før jeg vet at jeg har lavt nivå.
Er det farlig å ta jerntilskudd hvis man ikke er veldig lav? Det har aldri legene sagt noe om til meg. Jeg har blitt anbefalt å ta det som gravid i alle svangerskap. Nå målte jeg litt lavt, så denne gangen er det derfor.
Jeg har b12 mangel. Pernsiøs anemi. Behandles med sprøyter hver 3 mnd.
Fikk beskjed av legen at jeg ikke fikk ta sprøyter i svangerskapet, så håper jo nå at lageret holder seg oppe
Hvis ikke må jeg vel ta en sprøyte, men håper det holder segMå sjekke jevnlig.
Jeg fikk det samme sist svangerskap. Da begynte jeg på sprøyter mens jeg var gravid. Nivået ble fint igjen etter fødsel.
Var hos legen forrige uke og hun sa at det nå har kommet piller man kan i stedet for sprøytene, hvis jeg får det samme denne gangen.
Herregud, kanskje det er derfor jeg er så sinnsykt andpusten hele tiden? Blir jo helt pumpa av å gå opp en trapp for tiden..