24 uker
Nå har det blitt en stund siden forrige oppdatering, og 24 uker er jo en liten milepæl i seg selv, så måtte nesten bli nå
Det går ganske bra om dagen til tross for raklete bekken (lever greit med det altså). Energien er bedre og jeg legger på meg endelig!

Fortsatt 3-ish kilo under startvekt, men føler meg ikke avmagret lengre slik jeg gjorde i sommer

Alt i alt, mange gode dager!
Vi har trappet opp innkjøpene litt, og det har blitt både klær, stellekommode og diverse småtterier i det siste. Veldig kos å handle til frøkna [emoji173]️
Gøy å få vogna i hus her om dagen også

Snille svigers kjøpte den til oss [emoji173]️
Men mye jeg ikke får helt oversikt over, og føler meg litt grønn

Må nok google meg til noen need-to-have-lister snart og krysse av underveis for å få litt system oppi det hele
Ellers er jenta vår ganske aktiv nå [emoji173]️ Sparker masse, og det kan både kjennes og sees utenpå magen
Avocadomannen kan høre hjertet hennes med øret inntil magen og han får seg samtidig noen rapp mot kinnet eller øret
Det er stas å endelig komme hit, på den andre siden, den gode siden etter alle disse årene! [emoji173]️
Akkurat i det jeg hadde akseptert inni meg at det kanskje bare skulle bli meg og han resten av livet, så dukket hun opp og ville være med på fortsettelsen, og hun er så aldeles velkommen!! [emoji173]️
Magebilde har jeg helt glemt i dag, får knipse et i morgen