Vind

Føler jeg ikke husker noe fra sist jeg hadde eldstemann som nyfødt

Men er det noe restriksjoner på vind og babyer ute ?
Min er nå 4 uker! Vet dette med kulde og vind

Men tenker at så lenge jeg kler baby godt og har vindskjerm/trekk som beskytter så går d greit ?

Ja ! Men også i bilstol ! Må bære i bilstol et stykke til og fra bil! Og som idag så blåser det en del,- og jeg er redd det blir for mye !?

Du kan jo ikke bare være ute når det er sol og vindstille[emoji85]
Bilstolpose er gull, og ellers snu bilstolen slik at lille har ansiktet med vinden (altså at det ikke blåser rett inn)

Problem er at jeg må ha mini i bilstol før vogn uansett ! Og skjerm på bilstol, ikke ikke så veldig beskyttende mot vind

Regner med du ikke sperrer dere inne altså ;-) Ha bilstolpose og kle på mer tøy i bilen før baby skal ned i vogna [emoji4] Regner med det ikke er så veldig langt fra huset til bilen? Isåfall tror jeg det finnes regntrekk til bilstoler også, de tar jo litt for vinden :p

Regner med du ikke sperrer dere inne altså ;-) Ha bilstolpose og kle på mer tøy i bilen før baby skal ned i vogna [emoji4] Regner med det ikke er så veldig langt fra huset til bilen? Isåfall tror jeg det finnes regntrekk til bilstoler også, de tar jo litt for vinden :p

Har regntrekk til bilstolen vi ja[emoji1305]

Back
Topp