Søvn på dagtid

hønemarimor

Flørter med forumet
Hvor mange lurer har babyene deres gjennom dagen?
Her blir det ca 3-4, men han sover stort sett max 40 min av gangen. om jg tar han inn og ammer, kan han glatt sove 1 time til, MEN kun med puppen i munnen
Blir ikke mye husarbeid gitt.
 
Sover dårlig på dagtid her også. Sover best på brystet mitt. Men da får jeg jo ikke gjort stort. Skal prøve å se om han kan ta en dupp i sprinkelsenga i morgen
 
Hvor mange lurer har babyene deres gjennom dagen?
Her blir det ca 3-4, men han sover stort sett max 40 min av gangen. om jg tar han inn og ammer, kan han glatt sove 1 time til, MEN kun med puppen i munnen
Blir ikke mye husarbeid gitt.
Her våkner de for mat kl 06 ca. Så sover de 08-09 og spiser igjen. Deretter pleier de ha en lur i 11 tida og deretter i 15 tida. Så prøver jeg å få de til å sove igjen i 17 tida. Sover max 2 timer:)
 
Håper min sover bedre der. Slitsomt å ikke få gjort noe i løpet av en hel dag. Og når han legger seg klokka sju så har jeg lyst til å slappe av :(
Enig, føler litt på det når mannfolket kommer hjem fra jobb og huset ser bomba ut, men jeg har alltid middagen klar! Blir noen skikkelige rydde og vasketak i helgene
 
(Sniker fra august) Her sover lille 1 eller 2 dupper på opp alt fra 1-3 timer. For at hun skal sove såpass lenge (så jeg rekker husarbeid, middag eller andre ting jeg har planlagt) må jeg trille henne i søvn. Dere andre som har baby som sover på dagen, hvor sover den? Har ikke ville legge henne til å sove på soverommet på dagtid enda da jeg vil venne henne på å skille mellom natt og dag..
 
(Sniker fra august) Her sover lille 1 eller 2 dupper på opp alt fra 1-3 timer. For at hun skal sove såpass lenge (så jeg rekker husarbeid, middag eller andre ting jeg har planlagt) må jeg trille henne i søvn. Dere andre som har baby som sover på dagen, hvor sover den? Har ikke ville legge henne til å sove på soverommet på dagtid enda da jeg vil venne henne på å skille mellom natt og dag..
De sover i vugge i stua eller i vogna på tur [emoji4]
 
De sover i vugge i stua eller i vogna på tur [emoji4]
Åja :) hun her nekter å sove lenger enn toppen 2 min i vugge (og babynest forsåvidt). Hva har du i vugga? Lurer på om det kan være for at det blir for "stort" og åpent til min lille oppi der, selv om jeg har pledd rundt henne.. Pakker du barnet inn i pledd eller dyne eller noe?
 
Åja :) hun her nekter å sove lenger enn toppen 2 min i vugge (og babynest forsåvidt). Hva har du i vugga? Lurer på om det kan være for at det blir for "stort" og åpent til min lille oppi der, selv om jeg har pledd rundt henne.. Pakker du barnet inn i pledd eller dyne eller noe?
Har madrass i bunnen pluss et teppe, ikke noe nest eller slikt. Så har jeg en tynn dyne over dem bare:)
 
Her sliter vi fortsatt med søvnen, men hun sover stort sett 3 lurer om dagen. Vi står opp 8 ish, første luren er rundt 10. Sover alt fra 40 min- 2 timer. Neste lur er rundt 13, og varer sjelden mer enn 40 min. Siste duppen har hun i 16-17 tida, etter det er det kveldsuro og hyling til langt på natt, selv om hun legges.
 
Her er d ingen rutiner på søvn enda!
I dag sov vi til kl 9.40, men ikke sovet godt i natt, han har tullet en del, vært mye urolig i søvne! Så godt at han slo til og sov lenge! Så sovnet han nå kl 11.30, sover da i min seng med min pupp i munnen sin! Frimerkebaby er gøy [emoji23] han våkner nok innen noen minutter, sover sjelden mer enn 1 time.
Neste lur varer gjerne i 2 timer, og så en powernap igjen rundt kl 18/19-ish, før han sovner for natta engang mellom kl 20-21.30.

Jeg er rent misunnelig på dere som har barn som sovner før kl 20 og sover til dagen etter! Og som sover uten dere!!! I går kveld gikk alt til helvette her iallfall! Vi sovnet kl 20.30 begge to, med bikkja i senga! Når mannen kommer hjem kl 21.30, så gauler bikkja som f*** og vekket oss begge! Da fikk vi d gående i en time til da! Idioten meg skulle aldri sovnet under ammingen, eller hatt bikkja på soverommet [emoji23] når skal mann lære?!
 
Her er d ingen rutiner på søvn enda!
I dag sov vi til kl 9.40, men ikke sovet godt i natt, han har tullet en del, vært mye urolig i søvne! Så godt at han slo til og sov lenge! Så sovnet han nå kl 11.30, sover da i min seng med min pupp i munnen sin! Frimerkebaby er gøy [emoji23] han våkner nok innen noen minutter, sover sjelden mer enn 1 time.
Neste lur varer gjerne i 2 timer, og så en powernap igjen rundt kl 18/19-ish, før han sovner for natta engang mellom kl 20-21.30.

Jeg er rent misunnelig på dere som har barn som sovner før kl 20 og sover til dagen etter! Og som sover uten dere!!! I går kveld gikk alt til helvette her iallfall! Vi sovnet kl 20.30 begge to, med bikkja i senga! Når mannen kommer hjem kl 21.30, så gauler bikkja som f*** og vekket oss begge! Da fikk vi d gående i en time til da! Idioten meg skulle aldri sovnet under ammingen, eller hatt bikkja på soverommet [emoji23] når skal mann lære?!

Min sover fra 19:00 til 05:30 nå. Noen ganger våkner han klokka tre for mat. Men fyyy jeg er sliten [emoji23] savner å kunne sove til 10 haha.
 
Sover KUN med puppen i munnen - Både dag og natt !! Jeg må ligge med henne for at hun skal sove. Dersom jeg sniker meg ut er det snakk om max 30 m soving alene!
For ikke gjort noen ting .
Av og til rekker jeg ikke å tisse eller spise fordi hun må ha pupp i munnen og meg ved siden av under søvnen hele tiden.... har jeg gjort noe galt for at hun er på den måten , tenker jeg av og til ? Hva gjør de andre mødrene der babyene sover alene i sengen sin i 2-3 timer ..? Er det min feil på en eller annen måte ?
 
Her sliter vi fortsatt med søvnen, men hun sover stort sett 3 lurer om dagen. Vi står opp 8 ish, første luren er rundt 10. Sover alt fra 40 min- 2 timer. Neste lur er rundt 13, og varer sjelden mer enn 40 min. Siste duppen har hun i 16-17 tida, etter det er det kveldsuro og hyling til langt på natt, selv om hun legges.
Sniker fra august. Så veldig kjent ut det der. Her er det også tre lurer om dagen og kveldsuro med magevondt og plagsom gulping til langt på natt. Tror nesten hun blir mer plaget av gulpinga enn magen til tider. Har i de siste dagene sovet greit de første timene etter legging, men timene fra 22 til 2 er det nesten alltid fullt kjør.
 
Min sover fra 19:00 til 05:30 nå. Noen ganger våkner han klokka tre for mat. Men fyyy jeg er sliten [emoji23] savner å kunne sove til 10 haha.
What? Jeg hadde gått på glødende kull for å sove såpass sammenhengende! Her legges det 19-20, hun våkner etter 1 time og hyyyyler til hun sovner av utmattelse sånn 21.30-22 ish. Så våkner hun for mat mellom 23 og 24, og videre hver 2.time HELE natta.
 
Back
Topp