Brun utflod

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er 5+5 i dag og til min store skrekk finner jeg brun utflod på truseinnlegget mitt. Kjente tårene begynte å presse på med en gang og panikken kom for fullt. Er livredd for å miste og har nå en dårlig følelse på at dette ikke kommer til å gå bra :-( Har også en del mensmurringer (men det har jeg hatt hele veien også.) Er dette et dårlig tegn? :-(

Trenger ikke være det.. Opplevd spotting I begge tidligere svangerskap

Dra til legen å ta hcg med 2-3 dagers mellomrom! :) Da får du se om det er stigning som forventet. Har lest om mange som har hatt brun utflod uten at det har noe å si!

Dra til legen å ta hcg med 2-3 dagers mellomrom! :) Da får du se om det er stigning som forventet. Har lest om mange som har hatt brun utflod uten at det har noe å si!

Får dra til legen i morgen tidlig og måle HCG :-) Hadde brun utflod sist svangerskap også, men veldig bekymra likevel...

Brunt blod = gammelt blod. Sex kan gi litt spotting fordi hele underlivet er ganske ømfintlig akkurat nå. Krysser fingrene for deg=)

Oppdatering: Ikke vært hos legen da jeg tenker jeg ser an noen dager til. Fremdeles brun utflod i dag, men kommer veldig lite om gangen. Ingen smerter eller antydning til blod så det lover godt! Regner med alt går bra :-)

Jeg blødde flere dager fra 13+1 og det gikk bra. Satser på at det går bra for deg også jeg :D
Heldigvis så er ikke blod alltid ensbetydende med å miste :)

Back
Topp