Julegavetips til barnefar

Roterommet

Glad i forumet
Novembergull 2017
Kom på at siden det kan bli litt travelt før jul, og siden mannen tar seg av julegaveshopping, så kan jeg kjøpe denne før fødsel. Men.. Hva i all verden skal jeg kjøpe?? Noen forslag? Klarer ikke tenke ut noe lurt, alt går bare i babybabybaby.. :banghead: :bag:
Hva skal dere gi?
:anyone

Kom på at siden det kan bli litt travelt før jul, og siden mannen tar seg av julegaveshopping, så kan jeg kjøpe denne før fødsel. Men.. Hva i all verden skal jeg kjøpe?? Noen forslag? Klarer ikke tenke ut noe lurt, alt går bare i babybabybaby.. :banghead: :bag:
Hva skal dere gi?
:anyone

Jeg hadde tenkt Tova tøfler, en kaffekanne hvor han kan lage 1-2kopper, og noe han ellers ønska seg, men han ønsker seg bare trådløst headsett til pcen, og det har jeg ikke råd til [emoji28] så må tenke litt mer kreativt framover [emoji849]

e68abd1ec77a8bec6de063f1b5189363.png

Oi, det har jeg faktisk ikke tenkt på engang [emoji85] (Har bare så smått tenkt på farsdagsgave)
Vi har blitt enige om at vi ikke skal gi hverandre gaver i år, men han må jo selvfølgelig få fra mini! Denne må jeg tenke på. Håper det kommer noen smarte tips her inne [emoji4]

Jeg skal kjøpe trykkoker til han i år :) han er veldig glad i å lage mat, så jeg håper han synes det kan være spennende å eksperimentere med [emoji4] fra ungene kjøper jeg noe hudpleie tror jeg, han driver og stjeler mitt dusjskum fra Rituals fordi han synes det er så deilig, så tenkte å se om de har noen produkter til herrer [emoji23]

Oi, det har jeg faktisk ikke tenkt på engang [emoji85] (Har bare så smått tenkt på farsdagsgave)
Vi har blitt enige om at vi ikke skal gi hverandre gaver i år, men han må jo selvfølgelig få fra mini! Denne må jeg tenke på. Håper det kommer noen smarte tips her inne [emoji4]
Farsdagen ja..! Der sa du noe.. Er jeg som kjøper fra alle 3 ungene, så da må vel det også handles. Og til min far..! Og han fyller 60 i desember i tillegg..! :facepalm: Må i tenkeboksen nå ja..

Hær blir det å må tenk ut farsdagsgave, bursdagsgave å julegave. Så han rekk my etter pia vår kjæm.
Farsdagsgave e et termo pappakrus som han ønske sæ. I bursdagsgave har æ så langt kjøpt en body hvor det står "i’m the best present ever" på. Å må finn på nå mere. Skull æ gå max over termin så hu bøi født etter farsdag får han kruset i bursdagsgave å.
I julegave tenkt æ å se om æ finn nå på japan photo blandt annet. Nå me bilde av prinsessa å han på.
87cf386ade19174464f6d20c62311b8f.jpg

Aner ikke hva jeg skal gi til samboeren. Han lovte meg å komme med ønskeliste snart, så får se om jeg får noen ideer derfra. Eneste ideen jeg har selv er å lage til noe slags gavekort selv slik at han får gavekort på massasje, filmkveld, romantisk middag etc. Må prøve å finne på noe vi kan gjøre hjemme da :)

Jeg skal kjøpe trykkoker til han i år :) han er veldig glad i å lage mat, så jeg håper han synes det kan være spennende å eksperimentere med [emoji4] fra ungene kjøper jeg noe hudpleie tror jeg, han driver og stjeler mitt dusjskum fra Rituals fordi han synes det er så deilig, så tenkte å se om de har noen produkter til herrer [emoji23]

De har produkter til herre, og de lukter såå godt [emoji849] sambo her bruker bare dusjsåpa derfra, også brukt deo'en :)

Rituals har masse godt til herre og [emoji6][emoji1360]

Hær blir det å må tenk ut farsdagsgave, bursdagsgave å julegave. Så han rekk my etter pia vår kjæm.
Farsdagsgave e et termo pappakrus som han ønske sæ. I bursdagsgave har æ så langt kjøpt en body hvor det står "i’m the best present ever" på. Å må finn på nå mere. Skull æ gå max over termin så hu bøi født etter farsdag får han kruset i bursdagsgave å.
I julegave tenkt æ å se om æ finn nå på japan photo blandt annet. Nå me bilde av prinsessa å han på.
87cf386ade19174464f6d20c62311b8f.jpg
hvor kjøpte du bodyen ? den var nydelig [emoji16]

IPaden vår er blitt så gammel at nesten ingen apper funker lenger så vi skal være litt kjedelige og kjøpe iPad til hverandre er planen. Den bruker mannen til å spille på og guttene til å se barne TV på. Lite moro for meg når jeg tenker meg om... :p

IPaden vår er blitt så gammel at nesten ingen apper funker lenger så vi skal være litt kjedelige og kjøpe iPad til hverandre er planen. Den bruker mannen til å spille på og guttene til å se barne TV på. Lite moro for meg når jeg tenker meg om... :p
Det fikk han i fjor :) ..og får sikkert neste år når nye tilskuddet har ødelagt den. Han er glad i å legge den på sofaen aka hoppeslottet :p

Her blir det nok noe klær. Han elsker buksene fra Morris, og de koster jo sitt.
Ellers blir det en ny genser eller belte og sko.

Når er farsdag? :P

Her blir det nok noe klær. Han elsker buksene fra Morris, og de koster jo sitt.
Ellers blir det en ny genser eller belte og sko.

Når er farsdag? :p
12. November :)
Så det er jo rett etter termin for min del, men ikke så lenge etter at jeg blir satt i gang. Vil definitivt ha den gaven klar ja :hilarious:

Hmmm... har ikke tenkt tanken en gang... oj da.. hehe... jaja... har jo "litt" tid å tenke på det da :p

12. November :)
Så det er jo rett etter termin for min del, men ikke så lenge etter at jeg blir satt i gang. Vil definitivt ha den gaven klar ja :hilarious:

Tror ikke han får så mye til farsdagen haha, har termin 8. nov. Har kjøpt en boks fancy lakris han liker og så får de to eldste tegne kort...

Antar tiden går fort etter baby kommer! Kanskje jeg glemmer både farsdag og jul.. :hilarious:
Farsdag er dagen før termin her... 12 november mener jeg :p hun kan jo komme da. Må være en knall gave å få.

Back
Topp