hvem her har opplevd å få "mensen" men likevel var gravid..?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
noen her som har opplevd det her inne? :) hører jo om de som hadde mensen hele svangerskapet og som fant ut kjempe langt inn i svangerskapet att de var gravide, så er det noen her som har hatt regelmessige blødninger når dere har vært gravide?
 
Dattern min var 8 mnd og da var tiden inne for p piller enn å hoppe av i svingen.
gikk på de i en mnd og ble gravid uten at jeg visste det. jeg hadde blødninger, noen uregelmessig som jeg trodde var pgr pilla. men blødde også 5-6 dager i strekk som jeg antok var mensen. så ante egentlig fred og ingen fare helt til jeg fikk akutte magesmerter og fossblødde.

trodde jeg hadde en spontan abort, men synes jo det var rart, siden jeg hadde hatt mensen uka før. og på sykehuset på ul kunne de se lillebror :) 10 uker på vei. mensen slutta etter det og hadde heller ingen blødninger etter dette.
 
Hadde vanlig mens i to mnd når jeg var gravid med nr 2. Vi hadde akkurat begynt prøvinga så fikk positiv test før "mensen" kom. ( Blødde helt normal mengde i 5 dager). Hadde jeg ikke visst at jeg skulle teste så hadde jeg nok ikke oppdaget det før jeg var 3-4 mnd på vei!!!! Etter det ble jeg testet for hcg-stigning og hadde også to tidlige ultralyder i uke 7 og 13 for å undersøke/bekrefte at jeg fremdeles var gravid, og det var jeg :-) Hadde litt småblødninger frem til uke 16, og det hadde jeg denne gangen også. Blødde også litt i første svangerskap, men har altså aldri mistet noen av mine spirer på tross av blødninger:-D
 
Har ikke opplevd, men dytter opp. (Er veldig nysgjerrig på hvor mange det kommer opp i som har opplevd dette.) :-)
 
Ja hadde det med eldste,derfor var jeg 16 uker på vei før jeg visste det..... Mamma og hadde det slik med meg og jeg og er eldst.... Hadde små blødninger i begynnelsen no og,men ikke så kraftig eller kenge som vanlig mens.
 
Hadde mensen den første mnd jeg ble gravid og blødning mnd etter der igjen rundt den tiden jeg skulle ha mensen. Men hadde det ikke i det hele tatt med førstemann...
 
Gammel tråd, men prøver å dytte opp igjen. Flere som har opplevd dette? Jeg er 4+2 og er nervøs for at jeg går gjennom en spontanabort nå..
 
Gammel tråd, men prøver å dytte opp igjen. Flere som har opplevd dette? Jeg er 4+2 og er nervøs for at jeg går gjennom en spontanabort nå..
Så lenge du ikke blør klumper, så er det ikke nødvendigvis SA.
Lykke til :Heartred
 
Ja, "mensen" kom noen dager før jeg ventet den, så jeg trodde derfor ikke at jeg var gravid (hadde ikke fått positiv test heller). Men noen uker senere hadde jeg så mange gravidsymptom at jeg måtte ta en ny test, og var da veldig gravid[emoji51] festeblødning kanskje?
 
Gammel tråd, men prøver å dytte opp igjen. Flere som har opplevd dette? Jeg er 4+2 og er nervøs for at jeg går gjennom en spontanabort nå..
Hei eg hade e mensen og var gravid. Derfør blev eg og veldigt paff nær eg fixk veta hvor langt eg var på vei.
 
Ja, "mensen" kom noen dager før jeg ventet den, så jeg trodde derfor ikke at jeg var gravid (hadde ikke fått positiv test heller). Men noen uker senere hadde jeg så mange gravidsymptom at jeg måtte ta en ny test, og var da veldig gravid[emoji51] festeblødning kanskje?
Hei eg hade e mensen og var gravid. Derfør blev eg og veldigt paff nær eg fixk veta hvor langt eg var på vei.
Jeg har blødd i begge mine svangerskap, og mine barn er nå 8 og 5 år [emoji16]
Hadde dere blødning og smerter som en skikkelig mensen?
Jeg var 4+2 i går, så for min del var det ikke noe festeblødning vertfall. Det var da 5 dager siden jeg fikk skikkelig positiv test samt positiv digital.
Hvordan går det? Blør du enda??
Kryssar fingrarna :)
Ja, jeg blør enda og har en del smerter - som en vanlig mensen. Men jeg synes ikke det er noen koagler da.

Her er bilde av testene mine på morningen de 4 siste dagene. Stigende også i dag, 16 timer etter blødningen kom i gang for fullt. Kan jo hende det er nå den begynner å synke da.
Snapchat-1860931367.jpg
 
jeg småblødde rundt da jeg skulle få mensen, hadde også milde magekramper. så tenkte ikke at jeg kunne være gravid før jeg testet i uke 6-7:) ble superoverrasket! hadde en liten blødning også i uke 8, 11 og 19 [emoji849] 30 uker på vei nå med super aktiv gutt! [emoji5]
 
Hadde dere blødning og smerter som en skikkelig mensen?
Jeg var 4+2 i går, så for min del var det ikke noe festeblødning vertfall. Det var da 5 dager siden jeg fikk skikkelig positiv test samt positiv digital.

Ja, jeg blør enda og har en del smerter - som en vanlig mensen. Men jeg synes ikke det er noen koagler da.

Her er bilde av testene mine på morningen de 4 siste dagene. Stigende også i dag, 16 timer etter blødningen kom i gang for fullt. Kan jo hende det er nå den begynner å synke da.
Vis vedlegget 233706


Hvordan har det gått??
 
Jeg fikk mensen til vanlig tid. Var kvalm og svimmel som vanlig. Ei uke etterpå testet jeg positivt...
 
Jada [emoji5] oppdaget ikke nr 1 før jeg var nesten 4 mnd på vei. Legen mistenkte heller ikke det var derfor jeg kastet så opp og gikk ned i vekt for jeg hadde til og med mensen når jeg var på sjekk hos ham. Så det ble utelukket.

Sjokket var stort da ultralyd viste jeg var 14 uker + noen dager på vei en ukes tid etterpå
 
Back
Topp