Julevasken

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hvor nøye er dere med julevasken??

Last edited:
Julevask...
Med 2 unger, 1 hund og 2 katter så eksisterer ikke julevask, høst vask, sommer vask.
Overlevelse vask holder vi på med.....

Julevask...
Med 2 unger, 1 hund og 2 katter så eksisterer ikke julevask, høst vask, sommer vask.
Overlevelse vask holder vi på med.....
Litt godt å høre. Jeg blir litt satt ut av noen som tar helt av, og lurer på hvordan I all verden de får tid til det eller får det til. Og hva som er så nøye med det :p

Har ikke noe spesiell julevask, men blir vel gjerne et par steder som ikke blir vasket like ofte som blir vasket når det blir pyntet. Ellers blir det som en normal helgevask egentlig :)

Eneste gangen huset er gull reint i alle kroker, skuffer og skap er når vi er ute å reiser for da bor det noen her pga dyrene.
Da er jeg hysterisk og driver overdreven vasking, er noe med at andre bor her.

Begynner å ta rom for rom fra september/oktober så godt jeg får til. Men ja, det krever tid og energi. Er jo umulig å få gjort med unger i hus, men heldigvis jobber jeg kun 60%.

Hmm, kanskje på tide å begynne? :P

Jeg følger den listen som heter Listen med stor L, eller hva den nå heter. Tar for seg alle rom i huset så gjør man det man får til. Begynner med vindfanget/utenfor inngangsdøra.

Jeg driver vel strengt tatt ikke med julevask. Jeg vasker som helt normalt.

Jeg fatter ikke vitsen med å ha voldsom vask av huset midt oppi alt det andre julestresset. Det er den mørkeste tiden av året; altså den tiden skit synes aller minst.... Om man absolutt skal ha voldsom nedvask alle veier, er det mest logisk for meg at det skjer når våren nærmer seg, og sol og dagslys virkelig viser frem hvor skittent det er.

Back
Topp