Har ungene hjemme til dere mye leker?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hva gjør dere med de når de har gått lei av de?

Hun på 10 mnd hjem her begynner å få ganske mye leker, å mere blir det nok :/
Kaster dere, tar vare på eller selger dere lekene?

Har kastet alt som er ødlagt. Typisk billige plast leker/biler osv. Kaster også i ny og ne slike mc donalds leker som følger med i happy meal. Og alt som ikke er helt lenger. De andre lekene har jeg samlet og ryddet vekk når dem har vokst i fra det for å spare til nestemann. Når minstemann er ferdig med lekene kommer jeg til å gi vekk noe til de som trenger det, og det som er verdt noe kan det hende jeg prøver å selge. Kanskje jeg kommer til å ta vare på en eller to leker til hvert barn bare for minner, kommer litt ann på.

Jeg synes det er så synd at mine foreldre kastet å ga vekk alle lekene våres ettervært.
Så klart kan man ikke ta vare på alt, men det hadde vært artig å kunne ha gitt mi datter mine favoritt ting liksom.

Vi har leker både oppe og nede, så byturer vi plass på det, så er det som det kommer nye leker. Tydeligvis stor forskjell på å leke med de samme lekene oppe og nede :p

Det som er helt og pent når han ikke har lekt med det på lenge, arves til kusina hans, når ho er ferdig med det, tenker jeg å ta vare på noe av det. Duplo og lego, litt bøker og andre ting som har hvert populært. Resten gis bort/selges.

Vi kaster ødelagte leker og beholder resten. De lekene som ikke blir lekt med lengre havner i kasser og spaet på. Vurderer å selge noen ubrukte leker. Min svigermor har spart på alt så begge mine barn har brukt ranglen til mannen min. Min datter har lekt mye med den ene dukken min.

Kaster alt som er ødelagtog tar gjerne bort noen leker i perioder så hun ikke blir lei av dem hele tiden. Hun er snart 1 år og jeg er allerede dritt lei av leker alle veier men men, godt vi skal inn i større hus og lekegrin skal kjøpes så alt skal oppi Hehe:)

Jeg sirkulerte når barnet var liten. Gjemte en bærepose med leker en måneds tid og så fant jeg det fram og gjemte en annen pose. Slik ble gamle leker spennende igjen. Sa også i fra ril familie at han hadde bra med leker, og ønska klær, sko, bøker osv.

Vi roterer på hvilke leker som er fremme. Babyer glemmer fort og lekene blir derfor dom nye hver gang vi bytter

Back
Topp