Julegaver

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Heia :)

Noen av dere som har begynt å tenke på julegaver å bursdagsgave til de små?
Hva skal de få i år?
 
Tenker vi kjøper et dissestativ til hagen til begge ungene [emoji2]
 
Han har flust av klær, og leker har han etter storesøster. Så ikke godt å vite. Om han får plass i bhg fra januar trenger han muligens litt bhg. Så det blir sikkert noe i den duren. Og vi han fikk ikke mitt første år bok til dåpen som søsteren så kjøper kanskje det.
 
Han er vr føste og har ikke så masse leker, tenker det blir noe sånt, har også tenkt på akebrett hvis det kommer snø :p
 
Ballbinge var en stor suksess her i huset :D
Da håper jeg den er lukket. Synes jeg plukker og rydder nok leker, om ikke en skal løpe rundt etter masse baller også [emoji33]
 
Da håper jeg den er lukket. Synes jeg plukker og rydder nok leker, om ikke en skal løpe rundt etter masse baller også [emoji33]

96ab50dc-ce21-4073-a64d-9f84ba2074be.jpg
nedlasting.jpg

Ikke helt tett ;)
Men hun er bare 10 mnd snart, så hun får ikke til å hive de enda.
Men det spørs hvordan det blir når hunden kommer hjem fra ferie, han elsker baller :p
 
Lurte litt på å kjøpe sånn Little Trikes sykkel eller traktor med henger. Litt feil årstid - men sjeldent så mye snø her på østlandet =) Andre ting jeg har tenkt på er uteleker - huske, sklie, akebrett.
 
Lurte litt på å kjøpe sånn Little Trikes sykkel eller traktor med henger. Litt feil årstid - men sjeldent så mye snø her på østlandet =) Andre ting jeg har tenkt på er uteleker - huske, sklie, akebrett.
Kan jo bruke de inne i begynnelsen [emoji2]
 
Back
Topp