Hvordan fortelle det ?

Janke

Glad i forumet
Noen av der som har fått noen glupe ideer hvordan dere skal fortelle familien det og evt sosiale medier?

Skal bruke bokstavkjeks og skrive «Jeg skal bli storebror» på bordet mens gutten vår sitter og ser på, og ta bilde for å legge ut på sosiale medier. Resten av familien skal få vite det ved at kommende storebror kommer i genser hvor det står «Jeg skal bli storebror» på [emoji4]

Jeg tenkte på å legge ut bilde med mine, faren sine, og storesøster sine sko og et par bittebittesmå sko [emoji173]

På sosiale medier har jeg fortsatt ikke tenkt, men kjøpte en "jeg sksl bli storesøster" genser til datteren vår. Eller så har jeg kjøpt en grensen til meg selv, med en glidelås, og en baby som titter ut [emoji106][emoji23]

På sosiale medier har jeg fortsatt ikke tenkt, men kjøpte en "jeg sksl bli storesøster" genser til datteren vår. Eller så har jeg kjøpt en grensen til meg selv, med en glidelås, og en baby som titter ut [emoji106][emoji23]

4df6ae81dc45541849af79fd5499f866.png
en slik en :-)

Følger for å få noen gode ideer :) Når vi delte om lillebror i huset la vi ut bilde av at storebror så sjokkert ut over ul bildet. Og til familien hadde han body med "jeg skal bli storebror". Så i vinter før MA la vi en bolle i ovnen til familiemedlemmene våre :P

Skal bare si det rett ut til de nærmeste, så får de bare spre det med jungeltelegrafen etterhvert. Vi kommer ikke til å legge det ut på sosiale medier denne gangen. Det var så innmari blytungt å måtte legge ut kontrabeskjed da det gikk galt her, så vi er litt kurert fra å legge ut sånt på FB o.l.

Sist la samboer ut noe nerdegreier med at det ble lastet opp ny firmware, og la ved et lite utsnitt av UL bildet. :)

Back
Topp