Idag...

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
Idag kom dagen jeg har venta på...
No er jeg blitt lei av å gå gravid og vente:confused:
Greit nok det er enda 4 daga til termin men no er jeg lei masrie, vond rygg og enormt med nedpress:banghead:
Var attpåtil mindre lur å fikk jordmor å sjekke litt idag.. der va det lukket og låst:arghh:
Hadde ett ør lite håp at det hadde modnas litt de her siste dagan men nei:arghh:
Dagens syte tråd:sorry:

Har det helt på samme måte. Vil føde nåå!! Hun presser så mye mot nerver der nede, og det er så vondt :( Snart er det vår tur [emoji173]️

Så ligg nåt i det at tredje er en luring:shifty:
Mest lyst å legge meg å sove helt te ho bestemme seg for å komme ut:facepalm:

Har det helt på samme måte. Vil føde nåå!! Hun presser så mye mot nerver der nede, og det er så vondt :( Snart er det vår tur [emoji173]️
Ja det er helt sykt hvor mye dem egentlig kan presse på..:grumpy:
Kan ikke huske det var så hær galt de 2 andre gangene:shifty:

Føler med deg! Det er så kjipt med ventinga og de forferdelige maseriene!!!
Men det kan gå fort når modninga først er i gang... Her hadde jeg knapt noe forskjell på to uker, på tross av maserier og stikking og nedpress, men så skjedde alt i løpet av noen timer!
Ble sjekka i 12-1 tida på dagen og da var det fortsatt lukket (tappen var visst minst 2cm og jm ville ikke foreta stripping), fikk rier igjen i 20 tida, like etter midnatt var det 3 cm åpning, og kl 3 var ungen ute!
Så hold ut! Vet det er en mager trøst, men det er ikke så lenge igjen! ;)

Føler med deg! Det er så kjipt med ventinga og de forferdelige maseriene!!!
Men det kan gå fort når modninga først er i gang... Her hadde jeg knapt noe forskjell på to uker, på tross av maserier og stikking og nedpress, men så skjedde alt i løpet av noen timer!
Ble sjekka i 12-1 tida på dagen og da var det fortsatt lukket (tappen var visst minst 2cm og jm ville ikke foreta stripping), fikk rier igjen i 20 tida, like etter midnatt var det 3 cm åpning, og kl 3 var ungen ute!
Så hold ut! Vet det er en mager trøst, men det er ikke så lenge igjen! ;)
Hadde egentlig sett for meg at jeg no skulle gå til langt over nyåret før ho kom.. men vist det kan skje så fort for noen så er det kanskje håp for meg å snartxsmile9 u made my dayxsmile9

Fortsatt de her slitsomme masrien og nedpress:banghead: trur ho lille tøtta har det aaaaaalt for godt inni magehuset her:shifty:
Akkuratt samme her [emoji21][emoji85] termin imorgen og han har ikke tenkt seg ut med det første.... håper det skjer ting hos deg snart også da [emoji173]

Akkuratt samme her [emoji21][emoji85] termin imorgen og han har ikke tenkt seg ut med det første.... håper det skjer ting hos deg snart også da [emoji173]
Ja vi får krysse det vi kan for at de her fine små kommet ut til oss no:Heartbigred

Back
Topp