Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer om du ikke får EL før helgen? Håper kroppen skjerper seg og plutselig slipper egget nå.![]()
Så frustrerende.... håper egget slipper snart
Hvilken syklusdag er du på? Håper egget slipper snart!![]()

Vet du hva som skjer om EL ikke har vært før man begynner på spray? Må man sette i gang mens da?[emoji15]
Så man får mens av sprayen uansett?[emoji1319]Nei, tror bare sprayen ordner oppMen kjipern.. Ikke at jeg tror det blir ventespire heller liksom men.
Så man får mens av sprayen uansett?[emoji1319]
Venter på mensen nemlig. Er 11 dpo. Pleier å begynne å spotte 10 dpo. Blir stressa med engang[emoji23]Erling sa mine rare sykluser ikke var noe problem.. Når jeg tenker tilbake hadde jeg ikke EL i november 2016 før spray. Hadde siste EL/inseminasjon midten av oktober og begynte på synarela 6. november etter å ha blødd mange dager fra 2 dpo (den runden jeg fikk orgalutran, men de "glemte" lutinus etterpå).
Vis vedlegget 233303 Vis vedlegget 233304
Men ser det tok lang tid før tanta kom da.. Begynte på sprøyter CD 3, 23 november.
Venter på mensen nemlig. Er 11 dpo. Pleier å begynne å spotte 10 dpo. Blir stressa med engang[emoji23]
Ja, håper det[emoji4] Har ikke kontroll før om en uke så er vel ikke noe stress enda..Jeg måtte jo ha kontroll før sprøyter for å se om jeg var nedregulert. Men fikk også mensen dagen før kontrollen "heldigvis"
Satser på hun kommer hos deg snart da![]()
Ja, håper det[emoji4] Har ikke kontroll før om en uke så er vel ikke noe stress enda..
Ja, hadde positiv EL-test fredag og lørdag, negativ søndag og oppstart spray på mandag[emoji1303]NeiMen vet du at du hadde EL da? For sprayen forsinker sjeldent tanta..
Ja, hadde positiv EL-test fredag og lørdag, negativ søndag og oppstart spray på mandag[emoji1303]
Pleier å ha EL på dag 15, men den ble forsinket denne syklusen siden jeg hadde frys i styrt syklus syklusen før. Jeg gikk tilbake og så i dagboken at jeg har fått mensen et par dager senere enn vanlig på spray så[emoji1303] håper bare jeg får begynne på sprøyter på onsdag. Hater denne sprayen[emoji31]Blir vel sikkert noe samme her. Men sprayen kan hindre EL, ergo forsinke tanta om egget egentlig skulle slippe rett før sprayen![]()