Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Bah, kom igjen da egget!!

Håper så inderlig at du skal ha litt medgang i prøvingen nå. :Heartred:Heartred

Begynner frykte for at EL ikke skjer denne runden. Ingen slim eller andre normale tegn...

IMG_7179.JPG

Hva skjer om du ikke får EL før helgen? Håper kroppen skjerper seg og plutselig slipper egget nå. :Heartred

Så frustrerende.... håper egget slipper snart

Hva skjer om du ikke får EL før helgen? Håper kroppen skjerper seg og plutselig slipper egget nå. :Heartred

Begynner jo på synarela søndag så da skjer det vel direkte ingenting denne syklusen :P Får se etterpå om noe har skjedd ;)

Så frustrerende.... håper egget slipper snart

Veldig frustrerende...

❤️❤️

Hvilken syklusdag er du på? Håper egget slipper snart! :)

CD 16 idag, egget pleier slippe rundt nå eller imorgen :) Så bør jo ha positiv EL test idag..

Syklusdag 16

Blir så forvirra at det nesten er vondt.. Den nederste er tatt nå. Mye svakere enn den idag tidlig, men samtidig var jo verken den i går kveld eller den idag tidlig positiv..

IMG_7181.JPG

Her er sammenligning mellom den idag tidlig (øverst) og nå:

IMG_7179.JPG
IMG_7180.JPG

Ahhh. Har jeg fortalt dere hvor mye jeg hater EL tester og heller burde ha holdt meg til temping? :arghh:

Så frustrerende!! :(

Vet du hva som skjer om EL ikke har vært før man begynner på spray? Må man sette i gang mens da?[emoji15]

Vet du hva som skjer om EL ikke har vært før man begynner på spray? Må man sette i gang mens da?[emoji15]

Nei, tror bare sprayen ordner opp :) Men kjipern.. Ikke at jeg tror det blir ventespire heller liksom men.

Ble sånn etter 5-6 min..

IMG_7182.JPG

Men blir bare forvirret.. Får se hva tempen sier de kommende dagene. Godt den er pålitelig i hvertfall :P

Så man får mens av sprayen uansett?[emoji1319]

Erling sa mine rare sykluser ikke var noe problem.. Når jeg tenker tilbake hadde jeg ikke EL i november 2016 før spray. Hadde siste EL/inseminasjon midten av oktober og begynte på synarela 6. november etter å ha blødd mange dager fra 2 dpo (den runden jeg fikk orgalutran, men de "glemte" lutinus etterpå).

IMG_7183.PNG
IMG_7184.PNG

Men ser det tok lang tid før tanta kom da.. Begynte på sprøyter CD 3, 23 november.

Erling sa mine rare sykluser ikke var noe problem.. Når jeg tenker tilbake hadde jeg ikke EL i november 2016 før spray. Hadde siste EL/inseminasjon midten av oktober og begynte på synarela 6. november etter å ha blødd mange dager fra 2 dpo (den runden jeg fikk orgalutran, men de "glemte" lutinus etterpå).

Vis vedlegget 233303 Vis vedlegget 233304

Men ser det tok lang tid før tanta kom da.. Begynte på sprøyter CD 3, 23 november.
Venter på mensen nemlig. Er 11 dpo. Pleier å begynne å spotte 10 dpo. Blir stressa med engang[emoji23]

Venter på mensen nemlig. Er 11 dpo. Pleier å begynne å spotte 10 dpo. Blir stressa med engang[emoji23]

Jeg måtte jo ha kontroll før sprøyter for å se om jeg var nedregulert. Men fikk også mensen dagen før kontrollen "heldigvis" :)

Satser på hun kommer hos deg snart da ;)

Jeg måtte jo ha kontroll før sprøyter for å se om jeg var nedregulert. Men fikk også mensen dagen før kontrollen "heldigvis" :)

Satser på hun kommer hos deg snart da ;)
Ja, håper det[emoji4] Har ikke kontroll før om en uke så er vel ikke noe stress enda..

Ja, håper det[emoji4] Har ikke kontroll før om en uke så er vel ikke noe stress enda..

Nei :) Men vet du at du hadde EL da? For sprayen forsinker sjeldent tanta..

Ja, hadde positiv EL-test fredag og lørdag, negativ søndag og oppstart spray på mandag[emoji1303]

Blir vel sikkert noe samme her. Men sprayen kan hindre EL, ergo forsinke tanta om egget egentlig skulle slippe rett før sprayen :)

Blir vel sikkert noe samme her. Men sprayen kan hindre EL, ergo forsinke tanta om egget egentlig skulle slippe rett før sprayen :)
Pleier å ha EL på dag 15, men den ble forsinket denne syklusen siden jeg hadde frys i styrt syklus syklusen før. Jeg gikk tilbake og så i dagboken at jeg har fått mensen et par dager senere enn vanlig på spray så[emoji1303] håper bare jeg får begynne på sprøyter på onsdag. Hater denne sprayen[emoji31]

Back
Topp