Hvis noen lurte på postgangen til Hellas, så tok det 8 dager fra min prøve ble sendt til de sendte mail om mottatt prøvesendte den på mandag og fikk mail i dag.
Ja, det lurte jeg egentlig veldig på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis noen lurte på postgangen til Hellas, så tok det 8 dager fra min prøve ble sendt til de sendte mail om mottatt prøvesendte den på mandag og fikk mail i dag.
Ja, det lurte jeg egentlig veldig på!Mannen på postkontoret sa to til fem dager, men jeg syntes to dager hørtes veldig lite ut, selv om jeg håpet... Sende du den som brev eller pakke?
Fikk svar! Kjapp var de ogsåFikk tilbake at jeg har skjult klamydia og bacterial load. Det er helt sykt å bli letta for noe sånt
![]()
Jeg håper på samme svar, da er det faktisk noe vi kan gjøre!![emoji5]

Ja, ikke sant? Det er håp i hengende snøre hvertfall. Syntes å huske at det var mannlig faktor hos dere også, så kanskje mannen din virkelig trenger en hestekur for å fart i sakene. Min mann har tette sædledere så er vel lite som kan hjelpe han, men det kan jo heldigvis hjelpe på en av oss. Krysser fingerene for deg![]()
Fikk svar! Kjapp var de ogsåFikk tilbake at jeg har skjult klamydia og bacterial load. Det er helt sykt å bli letta for noe sånt
![]()
Fikk du svar på tre dager? Det var raskt isåfall! Skjønner godt at du er lettet, for alt som man finner ut av og som kan fikses er jo helt supert! Håper vel egentlig at de finner noe på mine prøver også, og at det har vært hele problemet og at vi løser det med antibiotika.
Vil du skrive inn i denne tråden når du blir gravid, slik at vi andre ser hvor lang tid det tok for deg å bli gravid etter antibiotikakuren?
Ja, ble også overraska over hvor kjapt det gikk! Jeg maila dem kvitteringa fra banken etter jeg hadde betalt så kunne ha no med det å gjøre? De skrev 5 arbeidsdager til meg i mailen. Ble først svææært overraska å så letta![]()
Uheldigvis så skal vi ikke ha forsøk før tiiiidligst midten av desember men blir nok ikke før januar kan jeg tenke meg. Kan tenke meg at andre som har sendt inn nå har større sjangs til å rapportere om det funka før meg![]()
Krysser fingrene at det fungerer for dere [emoji173]
Jeg fikk resept uten å betale noe ekstra[emoji1][emoji4] Tror flere har fått resept uten å betale ekstra[emoji111]Knall at det gikk så fort!! Jeg venter på mail om at min er ankommet! Håper den er fremme snart! Sendte for 9 dager siden[emoji1303] har du fått resept på mail!? Ser det står at det koster 100 euro om man ikke er pasient ved klinikken?
Jeg fikk resept uten å betale noe ekstra[emoji1][emoji4] Tror flere har fått resept uten å betale ekstra[emoji111]
Knall at det gikk så fort!! Jeg venter på mail om at min er ankommet! Håper den er fremme snart! Sendte for 9 dager siden[emoji1303] har du fått resept på mail!? Ser det står at det koster 100 euro om man ikke er pasient ved klinikken?
Knall at det gikk så fort!! Jeg venter på mail om at min er ankommet! Håper den er fremme snart! Sendte for 9 dager siden[emoji1303] har du fått resept på mail!? Ser det står at det koster 100 euro om man ikke er pasient ved klinikken?
Lurer på om din prøve har kommet fram nå? Venter spent på mail selv...
Litt nysgjerrig på om dette er verdt å prøve etter 8 aborter på ett år.
Er i tenkeboksen.