Har termin 15.oktober og neste time på sykehuset er om 2 uker i dag. Er 35 uker nå. Ikke igangsettelse foreløpig siden alt ser bra ut [emoji4] de mener jeg mest sannsynlig kan gå så og si helt ut.Når har du termin? [emoji5] Eller blir du igangsatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har termin 15.oktober og neste time på sykehuset er om 2 uker i dag. Er 35 uker nå. Ikke igangsettelse foreløpig siden alt ser bra ut [emoji4] de mener jeg mest sannsynlig kan gå så og si helt ut.Når har du termin? [emoji5] Eller blir du igangsatt?
I dag er mine tvillinger 9 dager gamle[emoji170][emoji170] enn å bli så forelsket?![emoji7] storebrødrene er fra seg av begeistring de også.
Ble i gangsatt med drypp kl 13 forrige tirsdag. Kl 17 var fødslen i gang for fullt. 20.30 ba jeg dem ta vannet, da jeg begynte å slite med og ligge på rygg pga nyrene mine. 20.50 tok de vannet. Tvilling 1 kom i hode 21.06 og tvilling 2 kom som stjernekikker og ble hjulpet med lommesug ned bekkenet og kom ut 21.14. Kjempefin fødsel[emoji173]️ kun et lite pyntesting, og jeg har kjent meg i bedre form etter denne fødslen enn da jeg fikk storebrødrene[emoji847] Reiste hjem dag 4[emoji6]
Dere som venter, gled dere[emoji177]
Har termin 15.oktober og neste time på sykehuset er om 2 uker i dag. Er 35 uker nå. Ikke igangsettelse foreløpig siden alt ser bra ut [emoji4] de mener jeg mest sannsynlig kan gå så og si helt ut.
Så fantastisk godt å høre en god fødehistorie! [emoji5] og gratulerer så mye med tvillingene! Hvilken uke ble de født i? Og hva betyr stjernekikker?
Gratulerer så mye!!!! Og det høres jo ut som en drømme-tvillingfødsel. Kos deg med barseltidenI dag er mine tvillinger 9 dager gamle[emoji170][emoji170] enn å bli så forelsket?![emoji7] storebrødrene er fra seg av begeistring de også.
Ble i gangsatt med drypp kl 13 forrige tirsdag. Kl 17 var fødslen i gang for fullt. 20.30 ba jeg dem ta vannet, da jeg begynte å slite med og ligge på rygg pga nyrene mine. 20.50 tok de vannet. Tvilling 1 kom i hode 21.06 og tvilling 2 kom som stjernekikker og ble hjulpet med lommesug ned bekkenet og kom ut 21.14. Kjempefin fødsel[emoji173]️ kun et lite pyntesting, og jeg har kjent meg i bedre form etter denne fødslen enn da jeg fikk storebrødrene[emoji847] Reiste hjem dag 4[emoji6]
Dere som venter, gled dere[emoji177]
Hm, dere som allerede har fått tvillinger. Hvor mye klær handlet dere inn i forkant i str 40-50? Måtte dere handle i de størrelsene etter at de kom?
Med meg går det veldig fint! [emoji4] uke 37+2 i dag og ingen tegn til nærstående fødsel. Var på sykehuset før 2 dager siden og helt lukket livmorhals [emoji85] ble egentlig mer utolmodig av å finne ut det må en si [emoji23] tenkte at med så mye baby i magen så var det en selvfølge å bli moden og åpen tidlig gitt. Men men er bare tungt om natta egentlig så går veldig fint enn så lenge.Hvordan står det til med dere tvillinggravide?![]()
Så bra at du har kommet så langt! Du er en kjempegod rugemaskinMed meg går det veldig fint! [emoji4] uke 37+2 i dag og ingen tegn til nærstående fødsel. Var på sykehuset før 2 dager siden og helt lukket livmorhals [emoji85] ble egentlig mer utolmodig av å finne ut det må en si [emoji23] tenkte at med så mye baby i magen så var det en selvfølge å bli moden og åpen tidlig gitt. Men men er bare tungt om natta egentlig så går veldig fint enn så lenge.
Takk! [emoji4][emoji4][emoji2] satser på at det starter av seg selv før igangsettelse hvertfall. Føler for en relativ normal fødsel og ikke masse annet greier. Storebror kom 1 dag før termin så krysser fingrene [emoji3]Så bra at du har kommet så langt! Du er en kjempegod rugemaskin![]()
Lykke til i innspurten![]()
Har de sagt noe om evnt igangsettelse? Sjeldent tvillinggravide får gå helt til termin.Takk! [emoji4][emoji4][emoji2] satser på at det starter av seg selv før igangsettelse hvertfall. Føler for en relativ normal fødsel og ikke masse annet greier. Storebror kom 1 dag før termin så krysser fingrene [emoji3]
Bare at de helst ikke vil la meg gå over termin [emoji4] legen tippet på rundt uke 39 eventuelt, men så syns hun det var viktig å se Ann både min og formen til jentene i magen også. Så seinest uke 39 en gang [emoji4]Har de sagt noe om evnt igangsettelse? Sjeldent tvillinggravide får gå helt til termin.
Jeg ble igangsatt, og hadde en kjempefin fødselsopplevelse.
Jeg er kommet til uke 29 i dagHvordan står det til med dere tvillinggravide?![]()
Plutselig skjer det noeMed meg går det veldig fint! [emoji4] uke 37+2 i dag og ingen tegn til nærstående fødsel. Var på sykehuset før 2 dager siden og helt lukket livmorhals [emoji85] ble egentlig mer utolmodig av å finne ut det må en si [emoji23] tenkte at med så mye baby i magen så var det en selvfølge å bli moden og åpen tidlig gitt. Men men er bare tungt om natta egentlig så går veldig fint enn så lenge.
Fortsatt god bedring!Jeg er kommet til uke 29 i daghar fått en forkjølelse og gleder meg veldig til den slipper taket igjen. Men sånn gravid-messig går det veldig greit. Har litt problemer med søvnen og vondt bekken om natten, men er veldig glad for at jeg ikke sliter med så mye vondt i bekkenet på dagtid. Har fått meg robotstøvsuger, så nå trenger jeg ikke irritere meg over å ikke kunne støvsuge selv
![]()
![]()
Hvordan står det til med dere tvillinggravide?![]()