Skravletråd!

Ja, jeg er heldig! Vet det er mange som ikke har det så greit med sine svigerforeldre :wtf:

Huff, ja.. Det kan være tungt i lengre tid kan jeg tenke meg??

Så digg! Lurt å få med seg tilbud. Kan spare seg det ;)
Det har vi merket. Spart mye på å handle på tilbud.

Veldig tungt. Men har slått meg til ro med at jeg får være fornøyd med de jeg har.

Problemet mitt er at jeg enda ikke helt har kontroll på hva jeg mangler. Orker liksom ikke ta tak i det.
Har jo kvittet med med meste parten siden vi ikke skulle ha flere. Men har jo sett at jeg finner småting i skuffer og skap. Så burde hatt meg en real ryddings før jeg starter storhandlingen :P

Veldig tungt. Men har slått meg til ro med at jeg får være fornøyd med de jeg har.

Problemet mitt er at jeg enda ikke helt har kontroll på hva jeg mangler. Orker liksom ikke ta tak i det.
Har jo kvittet med med meste parten siden vi ikke skulle ha flere. Men har jo sett at jeg finner småting i skuffer og skap. Så burde hatt meg en real ryddings før jeg starter storhandlingen :p
Det er egentlig veldig lurt, og da sliter man seg ikke ut med å tenke og gruble på det hele tiden.

Hehe, ser den! Der er jeg litt kontroll freak! Har laget lister som det holder.. Krysser av for hver ting jeg har fått i boks :hilarious: Ganske greit.

Haha, kanskje lurt å prøve å grave frem det en finner ja.
Jeg håpet på å ha noe liggende hjemme hos mamma og de etter Leo, men neida.. Husker jo ikke om jeg ga bort alt eller hva jeg gjorde. Finner vertfall ikke noe av det. :yuck:

Det er egentlig veldig lurt, og da sliter man seg ikke ut med å tenke og gruble på det hele tiden.

Hehe, ser den! Der er jeg litt kontroll freak! Har laget lister som det holder.. Krysser av for hver ting jeg har fått i boks :hilarious: Ganske greit.

Haha, kanskje lurt å prøve å grave frem det en finner ja.
Jeg håpet på å ha noe liggende hjemme hos mamma og de etter Leo, men neida.. Husker jo ikke om jeg ga bort alt eller hva jeg gjorde. Finner vertfall ikke noe av det. :yuck:

Lister har jeg i fleng:P Men rydde lyst har jeg dessverre lite av.
Håper jeg får mulighet til å sett over alt i helgen.

Er jo helt tåpelig å bare ha 3 mnder igjen, og ikke ha peiling på hva som må kjøpes inn :P

Skjønner godt at du ikke klarer å huske tilbake så mange år. Jeg husker jo ikke de 4,5 årene siden jentungen var baby liksom :P Da har du virkelig lov med dine 9 år ;)

Lister har jeg i fleng:p Men rydde lyst har jeg dessverre lite av.
Håper jeg får mulighet til å sett over alt i helgen.

Er jo helt tåpelig å bare ha 3 mnder igjen, og ikke ha peiling på hva som må kjøpes inn :p

Skjønner godt at du ikke klarer å huske tilbake så mange år. Jeg husker jo ikke de 4,5 årene siden jentungen var baby liksom :p Da har du virkelig lov med dine 9 år ;)
Hehe, forstår den. Det er ikke alltid så fristene å rydde!

Ja tenk.. 3 måneder igjen :wideyed: helt utrolig!
Men det er tross alt 3 måneder å få tak i ting på. Det fikser du.. Når du har funnet ut hva du trenger :hilarious:

Hehe, syns 4, 5 år også er en del da :hilarious::p

God morgen. Jeg har nettopp våknet etter masse rotete drømmer. Skal vel på jobb, og så slappe av med kjæresten i kveld. Kanskje spille litt dataspill.

Noen andre her som spiller data-/consoll-spill?

Ja :) spiller en del civ og world of tanks. Mannen spiller mye. Selv liker jeg best rollespill og laiv :)

Greit nok. :)

Noen her som spiller brettspill da? Jeg er veldig glad i samarbeidsspill som Pandemic (Pandemia på norsk). Ellers har jeg nylig kjøpt Codename, som minner litt om Alias. Det var gøy. Også liker jeg mer tradisjonelle spill som Agricola, Caverna, Carcassonne og lignende. Selv om jeg er skikkelig dårlig i Carcassonne. [emoji14]

Gøy :) spiller settlers og det ligner visst på carcasonne. Er veldig kos å ha venner på brettspillkveld :)

Greit nok. :)

Noen her som spiller brettspill da? Jeg er veldig glad i samarbeidsspill som Pandemic (Pandemia på norsk). Ellers har jeg nylig kjøpt Codename, som minner litt om Alias. Det var gøy. Også liker jeg mer tradisjonelle spill som Agricola, Caverna, Carcassonne og lignende. Selv om jeg er skikkelig dårlig i Carcassonne. [emoji14]

Elsker brettspill og quiz! Går en del i Carcasonne (med ørten utvidelser), settlers, ticket to ride, dominion og en del spørrespill/partyspill. Pandemic må jeg sjekke ut!

Samboeren har egentlig overtatt alt av spilling på konsoll her, og da går det hovedsakelig i FIFA. Jeg liker bedre de gode gamle som mario, zelda og ikke minst mario kart [emoji4]
Har og vært med på laiv et par ganger [emoji4]

Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne!

Skulle rydde på plass resten av babyklærne (har gått igjennom masse etter storesøster) sånn at vi fikk kastet ut gjestesengen fra rommet som skal bli barnerom, sånn at jeg kunne begynne skikkelig der (klærne ligger utover hele sengen) Men jeg klarer ikke komme meg opp av sofaen! [emoji85]

God morgen. Jeg har nettopp våknet etter masse rotete drømmer. Skal vel på jobb, og så slappe av med kjæresten i kveld. Kanskje spille litt dataspill.

Noen andre her som spiller data-/consoll-spill?
Har spilt en del League of Legends, og også sett litt på PUBG, men klarer ikke sitte så lenge foran PCen lenger, så blir dårlig med spilling der. Men vi har også fikser Rayman og Crash Bandicoot til hun på åtte, men det hender støtt og stadig at det er jeg og mannen som spiller [emoji28]

Vi har en del spillkvelder sammen med venner, hvor vi spiller kort, og Settlers, Hint, Alias og Mechs vs. Minions, blant annet. Veldig gøy [emoji4]

Gøy :) jeg kan heller ikke spille så mye. Sitter så lite som mulig så smittetidspunktet min må brukes til ting jeg må få gjort. Strikke ferdig kofta mi og drikke te og sånn... men sitter aldri mer enn en halvtime før jeg må ligge igjen. Kanskje jeg skal øve på å ligge med laptopen foran meg i sofaen?

Mannen får ny laptop fra jobb nå snart, den er sterk nok til å spille på, så jeg har sagt han må ta den med hjem i helger så jeg kan ligge og spille litt [emoji16]

Strikker bare enkle ting nå, skjerf og pannebånd og sånt, for da klarer jeg det i en delvis liggende stilling. Å sitte rett opp og ned gjør jeg ytterst sjelden [emoji85]

Dere som liker brettspill: Vil på det sterkeste anbefale spillfestivalene rundt om i landet. Veldig gøy måte å prøve nye spill på og treffe hyggelige folk. :)

Bergen har Regncon 13.-15. oktober.
Trondheim har Hexcon 27.-29. oktober
Oslo har Arcon den siste helga i juni hvert år. I tillegg har de Mini-Arcon, en på høsten (oktober/november) og en på våren (mars/april).

Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne!

Skulle rydde på plass resten av babyklærne (har gått igjennom masse etter storesøster) sånn at vi fikk kastet ut gjestesengen fra rommet som skal bli barnerom, sånn at jeg kunne begynne skikkelig der (klærne ligger utover hele sengen) Men jeg klarer ikke komme meg opp av sofaen! [emoji85]

Så godt å høre at det er flere som sliter med den rydde motivasjonen :P :P

Hehe, forstår den. Det er ikke alltid så fristene å rydde!

Ja tenk.. 3 måneder igjen :wideyed: helt utrolig!
Men det er tross alt 3 måneder å få tak i ting på. Det fikser du.. Når du har funnet ut hva du trenger :hilarious:

Hehe, syns 4, 5 år også er en del da :hilarious::p

Viktig å spre ungene med godt mellomrom slik at en er sikker på å ha glemt ut ALT før en starter på nytt igjen vettu :P :P

God morgen [emoji4]
Da var mannen og vesla ut døra og jeg sitter i sofaen og har tenkt å være der til jeg skal på jobb kl14[emoji23] tror jeg skal strikke litt og se på tv. Sliten fortsatt etter dagen på jobb i går [emoji23] begynner å bli tungt enkelte dager med mye varer og stigeklatring [emoji23]
Men fredag og helg etter jobb [emoji4]

Back
Topp