Seng som etterligner bilturen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Enkelte barn sovner jo helst lettere i bil, og det kan noen ganger være tungvindt å faktisk måtte kjøre en tur for at barnet skal sovne. Det ville tydeligvis Ford gjøre noe med! Foreløpig bare en prototype, men syns jo dette var ganske stilig :D

Les artikkelen her!

vp5qgvg4p8exjlgzwa2j.jpg

Veldig i mot slike ting, samme med elektrisk vogn "triller", vibrasjonsklosser under sengebena osv.... lærer bare barna/babyen dårlige vaner[emoji57]

Her må jeg nok si nei takk siden mini nekter å sove i bil uansett hvor trøtt han er, men for de fleste andre barn vil den nok være genial.

Men når det er sagt, den Flexi Crib'en dere har som premie denne måneden, den er helt genial, ville ikke klart meg uten :P

Kan ikke si det er noe jeg hadde kjøpt, med mindre jeg hadde et barn med helt ekstreme søvnproblemer. Og da snakker vi ekstremt. Samsoving og nattamming har heldigvis holdt her.

Godt mulig. Men er man desperat etter søvn så gjør man det meste.
Og nett når baby er så liten gjør jeg det jeg kan for å gjøre det mest mulig behagelig for h*n.

Alle gjør som de vil, jeg bare sa det jeg mente[emoji5] jeg hadde ikke kjøpt slike hjelpemidler til mine barn, da legger jeg meg heller inne hos de, noe som er like behagelig for de[emoji5]hvordan løsninger andre har legger jeg meg ikke opp i[emoji38]

Veldig i mot slike ting, samme med elektrisk vogn "triller", vibrasjonsklosser under sengebena osv.... lærer bare barna/babyen dårlige vaner[emoji57]
Hehe, da har du ikke hatt kolikk/refluksbarn med stiv nakke..."dårlige vaner" går over. Klart, elektriske ting som fører til inaktivitet er ikke bra, men søvn er undervurdert både for de små og de store. Er i prinsippet enig med deg, men etter å ha opplevd et barn som IKKE sov under noen omstendighet, har jeg bitt i meg de samme påstandene gang på gang. Ser du har fått så hatten passer tidligere i tråden også, men måtte bare påpeke dette.

Hehe, da har du ikke hatt kolikk/refluksbarn med stiv nakke..."dårlige vaner" går over. Klart, elektriske ting som fører til inaktivitet er ikke bra, men søvn er undervurdert både for de små og de store. Er i prinsippet enig med deg, men etter å ha opplevd et barn som IKKE sov under noen omstendighet, har jeg bitt i meg de samme påstandene gang på gang. Ser du har fått så hatten passer tidligere i tråden også, men måtte bare påpeke dette.

Merkelig at man ikke kan ha meninger uten å kalles uviten, joda frøken, nå skal jeg fortelle deg om min første[emoji5] hu er 9 i dag men startet livet med alvorlig kolikk, gråt fra 10-20 hver eneste dag, null søvn eller mat i den perioden, så når kvelden kom var det kos og mat for alle penga og var vi helgdige ble det søvn også. Hu hadde også falsk krupp og misstanke om hoftedysplasi, sistnevnte ble aldrig behandlet fordi sykehuset skrev feil på en henvisning, jeg kan også nevne at jeg var alene med henne[emoji6] jeg hadde jo hjepemidler, vibrerende vippestol brukte jeg når jeg måtte på do eller dusje (ja for man må dusje og gå på do selv med kolikkbarn) også brukte jeg bæresele[emoji5] kunne ikke falt meg inn å bruke noe mer hjelpemidler egentlig.

lurer også på om du kan fortelle meg hvor jeg fikk så "hatten passer"? Ser ikke helt hvem som har skrevet et slikt svar til meg.

Og du, bare fordi folk er uenige betyr ikke at de er helt uvitende og ikke har opplevd vanskelige situasjoner i livet.

Last edited by a moderator:
Veldig god idé! Hadde ikke vært noe her, synes helst at babyen skal klare sove uten så mye byssing eller duppeditter (og det er jo f.eks greit at babyen klarer sove borte også..), men.. Hadde sikkert vært aktuelt om babyen min var skikkelig.. Utfordrende. [emoji14]
Så er jo rimelig genialt for babyer med kolikk (eller dem som er "stilt på høyere vanskelighetsgrad"). :)

Må si jeg ikke skjønner hvorfor du trykker "disslike" på mitt svar til deg? Kam du ikke svare istedet? Du må tåle å få motsvar når du kommer med påstander om meg som ikke stemmer

lurer også på om du kan fortelle meg hvor jeg fikk så "hatten passer"? Ser ikke helt hvem som har skrevet et slikt svar til meg.

Og du, bare fordi folk er uenige betyr ikke at de er helt uvitende og ikke har opplevd vanskelige situasjoner i livet.

Ser ikke helt den som "hatten passer" jeg heller. Men må være mitt innlegg hun sikter til. Var vell eneste jeg som quotet deg.

Back
Topp