Har du fortalt noen om graviditeten enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Ikke annet en mannen min, og mine to bestevenninner som vet. Det av den enkle grunn at jeg mistet tvillinger i uke 9+3 i juni, og klarer ikke helt å dele det før jeg vet om det her går bra. Det er nok grunn for oss til å vente [emoji106]

Kun jeg og mannen! :) Vi tenkte å dele det etter TUL 9+1. Det kan jo skje noe når som helst, men da har vi i hvertfall kommet et stykke, og jeg er såpass utålmodig av meg, og ønsker å dele! :)

Har sagt det til mamma, og tenker å fortelle til resten av foreldrene snart. Om det ikke skulle gå bra synes jeg det er godt at de vet hva som har skjedd. Venter med å fortelle det til venner.

Har fortalt det til ei venninne, var litt panisk over testene som ga antydning til strek og samboeren var borte på jakt så jeg måtte ha noen å snakke med. :p

Mamma får vite det i løpet av neste uke, og seinest mandag 16, for jeg klarer ikke å lyve om hvorfor lapraskopien blir utsatt på ubestemt tid. :p Så får sikkert to venninner til vite det da, siden de vet om lapraskopien, og muligens søsteren om hun husker på det. Forteller det ikke før hun spør om operasjonen hehe. :p

Kommer til å fortelle de nærmeste det ganske tidlig, siden vi mista i dødfødsel i februar. Det blir veldig godt å ha støtte fra de, uansett hvilken vei dette skulle gå. :)

Bare den vordende pappaen vet om det til nå. Er jo bare 5+2. Har mistet i uke 11+5 før, så er litt skrekkslagen.

Fortalt det til pappaen og mine to næreste venninner. Mamma og pappa får ikke vite det før i uke 12 da de sist svangerskap fortalte det til alle da de lovte meg å ikke si det videre :angry7

Fortalt det til pappaen og mine to næreste venninner. Mamma og pappa får ikke vite det før i uke 12 da de sist svangerskap fortalte det til alle da de lovte meg å ikke si det videre :angry7

Det er ikke greit.. Skjønner godt at du vil vente da! :/

Bare mannen og helsepersonell [emoji4] holdte på å røpe meg her om dagen. Snakket om forrige svangerskap og så sa jeg at denne ganger skal jeg ikke.... Det ble plukket opp, men jeg bare avfeide det. Er ikke sikker på at hun trodde på meg [emoji28]

Nei ingen vet det ennå. Min hemmelighet enn så lenge. Skal si det til BF ila noen dager Skal holde det skjult til etter jul mtp familien.

Kun min samboer og min beste venninne... men vi fant det ut i går... og jeg kjenner allerede at det blir vanskelig å holde det hemmelig!! :)

Back
Topp