Kontantstøtte

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Jeg søkte kontantstøtte i begynnelsen av august, og har fortsatt ikke hørt noenting. Er det normalt? Skal man ikke i det minste få et brev om behandlingstid?

Helt normalt, 3mnd behandlingstid var det hos oss i alle fall. Fikk ikke noe før godkjennelsen lå der. Første månedsutbetaling kom måneden etter den skulle

Hvis du går inn på dine sider på Nav, så vil du se at søknaden din er sendt - utover det, får du ikke vite noe før du får svar. Jeg er i samme situasjon, så venter spent her også :)

Jeg søkte i juli og fikk akkurat innvilget så vil få tilbake betaling slutten av denne mnd :) smøre seg med tålmodighet når det kommer til nav :p

Jeg søkte kontantstøtte i begynnelsen av august, og har fortsatt ikke hørt noenting. Er det normalt? Skal man ikke i det minste få et brev om behandlingstid?
Jeg søkte 1.september. fikk det innvilget no, så får pengane utbetalt slutten av denne mnd [emoji3] så blei heldigvis ikke noen forsinkelser her!
Har du fått svar? [emoji3]

Jeg søkte også i begynnelsen av august, og fikk det innvilget/utbetalt fra september.

Jeg søkte også i begynnelsen av august, og fikk det innvilget/utbetalt fra september.

Jeg venter enda, for da jeg søkte 1.aug hadde trykka 1 kryss feil som gjorde at jeg fikk avslag. Retta det opp, og sendte inn på nytt med grunnen til hvorfor 16.sept ikke hørt noe enda :(

Back
Topp