Nedtelling til OUL!

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
I dag var på jeg min aller første svangerskapskontroll, og legen skulle sende henvisning til sykehuset for OUL! Om ikke lenge får jeg vel timen tilsendt i posten, så da kan nedtellingen snart begynne! :D

Så da får vi bare telle ned dagene til våre OUL sammen her inne da. :)
 
Spennende! Håper å få tid på fredag, da skal det visst gis mer info om oppfølging, ekstra ul i Oslo, jordmoroppfølging på poliklinikk osv.
 
Spennende! Håper å få tid på fredag, da skal det visst gis mer info om oppfølging, ekstra ul i Oslo, jordmoroppfølging på poliklinikk osv.

Blir godt med god oppfølging i dette svangerskapet. :) Hvorfor må dere dra helt inn til Oslo for UL? Er det ikke mulig å få tatt det i Kr. sand?
 
Er allerede en slik en, men den har visst falt litt langt ned [emoji14]

http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1898492/

Jeg skal 2. November :)

Fant den ikke... :rolleyes:

Fått oppsatt dato allerede du ja, så gøy! :D

Du kunne ikke ha laget en tråd med de "Viktigste trådene" her på åpent forum også da, så har vi det samlet og ryddig en plass, fremfor mange klistrede, som visstnok har en tendens til å forsvinne innimellom? :)
 
Fant den ikke... :rolleyes:

Fått oppsatt dato allerede du ja, så gøy! :D

Du kunne ikke ha laget en tråd med de "Viktigste trådene" her på åpent forum også da, så har vi det samlet og ryddig en plass, fremfor mange klistrede, som visstnok har en tendens til å forsvinne innimellom? :)

Ble søkt om allerede i uke 6 :eek: hehe

Blir så mye å holde styr på, men noen andre må jo gjerne gjøre det ;)
 
Ble søkt om allerede i uke 6 :eek: hehe

Blir så mye å holde styr på, men noen andre må jo gjerne gjøre det ;)

Jøss, det var tidlig!

Ja, du har jo mer enn nok som TGA. :) Satser på at noen andre tar seg av tråden. ;)
 
Jøss, det var tidlig!

Ja, du har jo mer enn nok som TGA. :) Satser på at noen andre tar seg av tråden. ;)
Ja, syns det jeg og, men da er det ihvertfall unnagjort :)

Ja, kan bli mye å holde styr på sammen med alt annet.
Men hadde vært flott om noen andre tar det :) du kan jo ta det du og ;)
 
Blir godt med god oppfølging i dette svangerskapet. :) Hvorfor må dere dra helt inn til Oslo for UL? Er det ikke mulig å få tatt det i Kr. sand?
De har ikke spesialister her som gjør den type ul (sånn jeg har forstått det), så derfor sendes man enten til Oslo eller Trondheim. Siden Oslo er nærmest blir det det, selv om en tur til barteby ikke hadde vært å forakte-vi har jo både slekt og masse venner der :) er veldig takknemlig for norsk helsevesen som tar så godt vare på oss! Betaler hver skattekrone med glede. og skal ikke rote meg inn i en politisk kjeftetale her nå mtp sittende regjering merker jeg, hehehe-hormonene påvirker nok litt.
 
Har alle fått time til OUL? Jeg har ikke fått enda, er uke 12 på søndag. Men skalp å tidlig ul venter de med å sette opp da kanskje?
 
Da kan jeg slenge meg med her [emoji3] fått time 27/11, så 65 dager igjen [emoji7]
 
Back
Topp