Nervepirrende venting

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, jeg syns det er nervepirrende å gå å vente![emoji85] 1 uke igjen, er 39+2 i dag, og går å kjenner etter tegn hele tiden! Hadde en dag med maserier, utenom det så er det bare masse kynnere og nedpress. Skal til jordmor i morgen, å tenkte å be om sjekk og "stripping". Er bare såå utålmodig etter å komme i gang, og ikke minst bli ferdig![emoji85] hvordan går det med dere andre som har kort tid igjen? Tar dere det med knusende ro, at fødsel er rett rundt hjørnet?

Nyte egentlig denna rolige tida, veit så godt kor hektisk det blir med nyfødt i hus igjen. Har 8dager igjen til termin....nyte egentida Lykke til dei neste dagane ✌

Føler med deg! Er slitsomt med denne ventinga og alt er så tungt!
Er 9 dager over og måtte idag starter med kur for urinvegsinfeksjon [emoji31]
Pluss den koselige forkjølelsen, attpåtil!

Så jeg er både lei og klar [emoji4]

Skjønner deg veldig godt. Jeg synes det var lang tid å vente denne gangen. Og trodde nesten ikke at det skulle skje noe av seg selv. Men det gjorde det :-) Bra tegn at du har mye kynnere da. Det hadde jeg også.

Nyte egentlig denna rolige tida, veit så godt kor hektisk det blir med nyfødt i hus igjen. Har 8dager igjen til termin....nyte egentida Lykke til dei neste dagane [emoji111]

Heldig du som klarer å nyte det! Jeg er en alt for utålmodig sjel til å klare det[emoji38] kjeder meg fort når jeg ikke har noe å gjøre på, og sitter helst ikke nedpå før på kvelden[emoji85] trivs ikke med å slappe av jeg[emoji23] takk i lige så[emoji16]

Føler med deg! Er slitsomt med denne ventinga og alt er så tungt!
Er 9 dager over og måtte idag starter med kur for urinvegsinfeksjon [emoji31]
Pluss den koselige forkjølelsen, attpåtil!

Så jeg er både lei og klar [emoji4]

Uff, nei da skal ikke JEG klage, som enda har en uke igjen[emoji85] jeg trivs bare ikke i denne store, tunge kroppen, og kjeder meg noe fryktelig desse dagene[emoji849] forstår veldig godt at du er lei, og håper det skjer noe nå![emoji1317] masse lykke til[emoji1362]

Uff, nei da skal ikke JEG klage, som enda har en uke igjen[emoji85] jeg trivs bare ikke i denne store, tunge kroppen, og kjeder meg noe fryktelig desse dagene[emoji849] forstår veldig godt at du er lei, og håper det skjer noe nå![emoji1317] masse lykke til[emoji1362]

Skjønner virkelig at du er lei! Du har min medfølelse ! Overtid eller ikke, når en er så nærme, så er man generelt lei [emoji4]

Skjønner deg veldig godt. Jeg synes det var lang tid å vente denne gangen. Og trodde nesten ikke at det skulle skje noe av seg selv. Men det gjorde det :-) Bra tegn at du har mye kynnere da. Det hadde jeg også.

Gratulerer så mye![emoji7] misunner deg noe fryktelig som er ferdig[emoji85] gikk fødselen bra? gikk du over tiden? Begynte det bare helt plutselig? Mange spørsmål her nå[emoji85]

Gratulerer så mye![emoji7] misunner deg noe fryktelig som er ferdig[emoji85] gikk fødselen bra? gikk du over tiden? Begynte det bare helt plutselig? Mange spørsmål her nå[emoji85]
Takk :-) Jeg gikk en uke over. Så fødte på lørdag. Riene startet så smått fredag kveld. Bygde seg opp dagen etter, så vi dro til føden og var der halv sju. 22.43 var hun ute :-) det gikk veldig bra! Lykke til til deg :-) Håper du snart får din lille baby i armene ♥

Lei ja!
39+3, så har ei uke igjen til termin, og har hatt maserier i snart ei uke!
Nyte tiden er vel ikke noe som passer inn her akkurat! Vondt i alle deler av kroppen og vanskelig med søvn og ja, you name it!
Men vi venter og venter fortsatt! Godt man ikke er alene om å vente i spenning!

Har termin i dag.. Har vært klar i 3 uker nå og er mildt sagt lei av å vente :p Har kynnere heeele tiden og kroppen er tung.
Vi får trøste oss med at vi aldri har vært nærmere mållinjen, haha.

Går og kjenner etter her heeeele tiden og bare venter på at noe skal skje. Klar for å få det overstått nå :-)
Termin om 9 dager og ingen voldsomme plager annet enn at det er tungt og kjedelig å gå her hjemme alene :p

1 dag på overtid her og pisslei!! Rett og slett sur

Jordmor vil ikke en gang sjekke meg. Så får vel gå gravid ut året....

Back
Topp