Vannavgang i dusjen?

Theeri

Betatt av forumet
Hva hvis vannet går i dusjen... merker man det da tro? tenker selv det hadde blitt et "splasj " Men hvis det går sånn rennende da og ikke i et fult splasj [emoji23] tenker på det hver gang jeg dusjer. Har så mye vonde kynnere nedpress og mensmurring i rygg og mage om dagen at jeg bare ventet på ting skal skje.

Hva hvis vannet går i dusjen... merker man det da tro? tenker selv det hadde blitt et "splasj " Men hvis det går sånn rennende da og ikke i et fult splasj [emoji23] tenker på det hver gang jeg dusjer. Har så mye vonde kynnere nedpress og mensmurring i rygg og mage om dagen at jeg bare ventet på ting skal skje.
Hos meg sist svangerskap kom det så mye vann at man ville merke det i dusjen også. Og det ga seg ikke etter 10 minutter heller.
Om det kommer litt og litt vil du nok merke det etter dusjen, for da renner det litt hele tiden.
Ventingen er ganske kjip synes jeg...gått med maserier i 6 dager, men ser ikke ut til at det skjer noe mer i dag heller!
Lykke til! Håper det skjer noe snart!

Hos meg sist svangerskap kom det så mye vann at man ville merke det i dusjen også. Og det ga seg ikke etter 10 minutter heller.
Om det kommer litt og litt vil du nok merke det etter dusjen, for da renner det litt hele tiden.
Ventingen er ganske kjip synes jeg...gått med maserier i 6 dager, men ser ikke ut til at det skjer noe mer i dag heller!
Lykke til! Håper det skjer noe snart!
Okey. [emoji106] husker det kom mye selv sist sv. skap men var heelt på slutten før jeg pressa han ut så husker ikke sååå mye [emoji12] jaaa det er så slitsomt å gå hver bidige dag og tenke at NÅ skjer det noe. Eller nå er det noe på gang. Også går dagene bare forbi... [emoji85]

Det dannes nytt vann hele tida også, så det fortsetter å komme ut litt etter litt uansett. Det blir ikke tomt så å si.

Det dannes nytt vann hele tida også, så det fortsetter å komme ut litt etter litt uansett. Det blir ikke tomt så å si.
Ja det tenkte jeg ikke på. tenkte bare at om det gikk uten jeg merker noe også ringer jeg ikke føden eller noe... Om det kunne vært dårlig for babyn men hadde vel sikkert merket at det hadde rent litt ut etter også da...

Ja det tenkte jeg ikke på. tenkte bare at om det gikk uten jeg merker noe også ringer jeg ikke føden eller noe... Om det kunne vært dårlig for babyn men hadde vel sikkert merket at det hadde rent litt ut etter også da...

Hos meg kom det som sagt lite av ganen , og bare en gang! Merket ikke noe mer til vannet på veg til sykehuset eller når vi var der! Men fikk rier en time etterpå !
Så det er nok veldig individuelt ! Bare syns d er rart det ikke kom mer etterhvert siden det ikke går "tomt" for å si det sånn!
Jordmor spurte meg om jeg var sikker på om vannet hadde gått når jeg kom dit , og sjekket meg! Da hadde jeg allerede 6 cm

Oi... [emoji45] går håpe det hadde kommet rier med en gang da hvis vannet skulle gått.. Så ikke det blir noe farlig for bebbin

Vannet gikk i dusjen til meg denne gangen! Kjente en rar følelse, og så så jeg det rant rosa væske nedover beina! Slo av vannet og hoppet ut på en håndduk, da var det ingen tvil ;)

Vannet gikk i dusjen til meg denne gangen! Kjente en rar følelse, og så så jeg det rant rosa væske nedover beina! Slo av vannet og hoppet ut på en håndduk, da var det ingen tvil ;)
Åja så du kjente liksom at noe skjedde [emoji12] [emoji106] godt å høre. Hehe. Liksom vært nervepirrende hver gang jeg skal stå inne i dusjen [emoji23]

Vannet gikk ikke på meg, så legen tok vannet på meg idet lille frøkna kom ut. Jeg våknet en morgen med milde smerter i magen som kom tiøbake gang på gang, å av en eller annen grunn viste jeg at dette var starten på fødselen. Så inga vannavgang her i gårn :)

Det kom litt og litt til meg også. Våknet av at det var vått i senga, og når jeg gikk på do kom det mer og mer. Jeg hadde ikke sjans å få stoppet det.

Begge mine fødsler har startet med spontan vannavgang, den første gangen kom det så mye at jeg ville merket det selv i dusjen [emoji85] denne gangen kan det godt hende at jeg ikke hadde merket det, men kom litt i "hauger" så hadde merket det så fort jeg kom ut av dusjen [emoji4]

Det kom litt og litt til meg også. Våknet av at det var vått i senga, og når jeg gikk på do kom det mer og mer. Jeg hadde ikke sjans å få stoppet det.

Samme her med min første. Hjalp ikke å knipe, slik man gjør når man tisser. Var ikke i tvil om at det var vannet som hadde gått ;)

Back
Topp