Gravidkortet

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Har dere brukt det? :bag:
I går skulle vi ha kjøttbullor til middag, men jeg var så sykt kvalm at tanken på det var rett og slett frastøtende.. Så kom eldstemann hjem og sa han hadde spist grøt hos en kompis.....
Bedende hundeøyne og sukkersøt stemme hjelper lite på gubben min, så da måtte jeg dra det kjente "gravidkortet"... Fikk innvilget et i måneden ut svangerskapet :arghh: :wacky: Litt lite spør du meg :laughing025

Iallfall.. Han dro på butikken og kjøpte grøt. Jeg ble mett. :happy112
 
Hahaha, nå måtte jeg le! [emoji23] Gravidkortet? Det må jeg dra mange ganger om dagen! [emoji23] Men bra det ble grøt på deg da. [emoji87]
 
Hos oss er det samboer som er ivrig på at jeg skal bruke det [emoji23] hver gang jeg sier at jeg har lyst på noe, sier han at: "Jeg drar på butikken. Man skal jo gi den gravide det hun har lyst på!" [emoji23]
 
Fikser det selv jeg evnt [emoji14]
 
Veldig greit å kunne bruke gravidkortet av og til ja[emoji23][emoji1360][emoji1360]
 
Sikkert like greit[emoji6] Matbutikker er den største prøvelsen for tiden. Må ha med spypose inn.. Så da hender det jeg må spørre mannen om å dra for meg.
Ja, om man spyr så kan det jo selvfølgelig være litt mer utfordrende.
Er man kvalm kan enkelte ting være ganske utfordrende å få i seg.

Kunne nok fint sendt mannen da, innenfor rimlighetens grenser.

Hadde nok ikke bedt ham dra ut midt på natta for å kjøpe noe, og det hadde han nok uansett heller ikke gjort [emoji14]
 
Fikser det selv jeg evnt [emoji14]
Det er jeg som pleier å handle altså, men klokka var sånn ca "alle handler etter jobb" og jeg var som sagt kvalm.. og trøtt.. og lå særdeles behagelig på sofaen :p
 
Føler det gravidkortet ble mer akseptert og fulgt opp i første svangerskap [emoji848] Mulig det hadde noe med at vi bodde tvers over gaten for matbutikken da men... [emoji38] Drar ofte gravidkortet om jeg har lyst på noe usunt som pizza eller mac'ern [emoji87] Men nannen er ikke like flink å følge det opp som sagt [emoji23]
 
Føler det gravidkortet ble mer akseptert og fulgt opp i første svangerskap [emoji848] Mulig det hadde noe med at vi bodde tvers over gaten for matbutikken da men... [emoji38] Drar ofte gravidkortet om jeg har lyst på noe usunt som pizza eller mac'ern [emoji87] Men nannen er ikke like flink å følge det opp som sagt [emoji23]

[emoji23]
Da var jeg alene så hadde ingen å plage...
Sist brukte jeg han som da var 5 til å hjelpe meg, nå er han jo 11 og er enda mer nyttig. Skal nok ordne meg noen fler gravidkort hos han siden gubben var så gjerrig [emoji23]
 
[emoji23]
Da var jeg alene så hadde ingen å plage...
Sist brukte jeg han som da var 5 til å hjelpe meg, nå er han jo 11 og er enda mer nyttig. Skal nok ordne meg noen fler gravidkort hos han siden gubben var så gjerrig [emoji23]

[emoji23][emoji23] Det gjelder å ordne seg, en 11-åring kan jo gjøre mye nytte [emoji6]
 
K
Hos oss er det samboer som er ivrig på at jeg skal bruke det [emoji23] hver gang jeg sier at jeg har lyst på noe, sier han at: "Jeg drar på butikken. Man skal jo gi den gravide det hun har lyst på!" [emoji23]
Kan jeg sende samboeren min på kurs hos din?:D
 
Hahaha, så artig tråd!! Samboeren sa til meg seinest idag at "det kortet ditt begynner vel å bli utslitt?" [emoji23][emoji85] så jeg bruker det visst ofte, men som regel setter han pris på det, det merker jeg på ham [emoji7]
 
Ååhhåhå, eg brukar det for det det er verdt :angelic: "eg er så kvalm.. Og så svolten.. Og eg har ikkje spist heile dagen.. Og det einaste i verda eg har lyst på er *sett inn rett*, men eg orker ikkje køyra! "

Eg har fått innvilga ubegrensa gravidkort :love017
 
Hos oss er det samboer som er ivrig på at jeg skal bruke det [emoji23] hver gang jeg sier at jeg har lyst på noe, sier han at: "Jeg drar på butikken. Man skal jo gi den gravide det hun har lyst på!" [emoji23]

Min også [emoji7] Vi er heldige!
 
Trenger ikke dra noe "kort" her heller, etter to tunge svangerskap stiller han bare opp, han er verdens beste. De mannfolka som sutrer over sånt kan ta seg ei bolle. De var med på moroa de og [emoji23]
 
Idag brukte jeg det for å slippe tidenes bæsjebleie på sønnen min. Jeg ble så uvell av lukta.

Men han er så snill og god så trenger ikke bruke kortet egentlig. Lot meg sove til 11idag, holder på lage middag nå. Har lekt masse med sønnen vår idag. Jeg er heldig. Bare synd hormontrollet i meg kommer frem for ofte og lager dårlig stemning her hjemme..
 
Idag brukte jeg det for å slippe tidenes bæsjebleie på sønnen min. Jeg ble så uvell av lukta.

Men han er så snill og god så trenger ikke bruke kortet egentlig. Lot meg sove til 11idag, holder på lage middag nå. Har lekt masse med sønnen vår idag. Jeg er heldig. Bare synd hormontrollet i meg kommer frem for ofte og lager dårlig stemning her hjemme..
 
Back
Topp