Pakke kalender

Jeg har bestemt meg for å lage pakke kalender til samboern min, synes det er koselig med advents kalender fordeom jeg ikke er et barn lenger :) må bare finne ut hva jeg skal ha i pakkene... noen her som har noen ideér ?
 
Jeg har bestemt meg for å lage pakke kalender til samboern min, synes det er koselig med advents kalender fordeom jeg ikke er et barn lenger :) må bare finne ut hva jeg skal ha i pakkene... noen her som har noen ideér ?

Syntes det er veldig koselig jeg også!
Har ingen aning om hva jeg skal kjøpe [emoji33] har du ideér?

Skal du lage til mannen din? Hva skal du ha i pakkene?
Tenkte det :)
 
Syntes det er veldig koselig jeg også!
Har ingen aning om hva jeg skal kjøpe [emoji33] har du ideér?


Tenkte det :)

Jeg aner ikke, prøver å fiske litt.. har spurt hva gubben synes er gøy å få.. fikk bare gravemaskin som svar.. litt dyrt å ikke lett å pakke inn som advents kalender gave.. x'D men jeg tenker sokker blir litt kjedelig så her må jeg vel sette meg i tenke boksen..
 
Jeg skal lage til min mann. Han vet ikke om det :D
Vi har en stige av tre i garasjen, og jeg tenkte jeg skulle se om det får plass i huset slik at jeg kan henge gaver på den :D
 
Jepp, dvs vi lager til hverandre så der blir pakke annenhver dag på han og meg [emoji4]
 
Nei... Vi får begge to pakkekalender av svigermor [emoji57] *føler seg bortskjemt*
 
Nei, men lager til guttungen ;)
 
Jeg har gjort det tidligere om årene.. brukt øl, snacks, klær (luer, sokker osv) blader, bøker osv :)
 
Back
Topp