Hva om?

Hm.. Så lenge alternativet ikke er det motsatte - så nei.

Hva hvis du kunne få en dyr/lang ferie, men du fikk ikke vite noe som helst om hvor eller hva - kunne blitt alt fra arbeid på klesfabrikk i Bangladesh (nvm politisk ukorrekt...) til strandliv på en øy i Stillehavet.
Hadde du tatt sjansen?
Klart det :D
Hva om du fikk fri hver dag med lønn, men aldri fikk lov å bruke TV og internett?

Nei, orker ikke tanken på høye avgifter

Hva om du kan reise hvor du vil, når du vil, men eksen må bli med?
Tsktsk.. Frister jo litt å reise til gran canyon og tilfeldigvis "se" at han snubler nedi.........

Men neitakk, gitt.

Hva om du kunne få en HELT ny garderobe gratis.. Men din bedre halvdel bestemte hva som skulle i den..? (har du ikke partner, bytt det ut med bestevenn).

Tsktsk.. Frister jo litt å reise til gran canyon og tilfeldigvis "se" at han snubler nedi.........

Men neitakk, gitt.

Hva om du kunne få en HELT ny garderobe gratis.. Men din bedre halvdel bestemte hva som skulle i den..? (har du ikke partner, bytt det ut med bestevenn).
Tror faktisk jeg hadde takket ja :) Tror han hadde klart seg fint :)

Men hva om du fikk en helt ny garderobe gratis, og barna dine (evt nieser og nevøer om du ikke har barn) fikk velge?

Tror faktisk jeg hadde takket ja :) Tror han hadde klart seg fint :)

Men hva om du fikk en helt ny garderobe gratis, og barna dine (evt nieser og nevøer om du ikke har barn) fikk velge?

Nei :hilarious: Hadde blitt ekstremt mye farger og glitter da tror jeg:hilarious:

Hva om du kunne fått middag servert hver dag, men måtte gi opp alt av søtsaker?

Nei :hilarious: Hadde blitt ekstremt mye farger og glitter da tror jeg:hilarious:

Hva om du kunne fått middag servert hver dag, men måtte gi opp alt av søtsaker?
Lett :angelic:

Hva om du fikk bytte ut alle møblene i huset gratis, men partneren din måtte velge uten dine innspill?

Ææ skummelt :hilarious: Nei

Hva om du kunne reist til ditt drømmereisemål i en mnd, men ikke fikk ta med deg noen?
Ja, det hadde vært ok, spennende :dance008

Hva om du fikk en million kroner over ett år, men ikke fikk kommunisere med familie eller venner på den tiden?

Nei [emoji14]

Hva om du fikk en hund gratis, men ikke fikk bestemme rase?
Nei [emoji14]
Hva om du fikk lønn for resten av livet, men ikke fikk snakke med noen mennesker mellom 08 og 18 hver dag

Ja

Hva om du fikk tilbudet å ta over som statsminister i Norge, men ikke velge for hvilket parti?
Nei. Kunne ikke tenkt meg det uansett

Hva om du fikk være statsminister, men partneren din tok alle avgjørelsene?

Back
Topp