Ammetåka

Var veldig logisk og lage hvit saus med vann her om dagen og faktisk ikke tenke over det før jg serverte middagen.

Bytta ammeinmlegg til morraen, men glemte å ta ut de gamle først.. gikl i 5 timer med doble innlegg før jeg oppdaga det..

Prøvde å låse opp husdøra med bilnøkkelen

Ikke spesielt artig, men jeg har klart å miste to plagg! Hvordan klarte jeg det?? Jeg sitter jo bare hjemme! Jeg har ikke akkurat dratt på overnattingsbesøk og glemt igjen klærne mine! Jeg blir altså så irritert!!! Har ikke tid til sånt tøys.

Sliter med å svare på spørsmål av og til værste var da jeg ikke klarte å si hva guttungen het til fult navn, trodde ho spurte om mitt først! [emoji23] brukte så sjuuuuukt lang tid på å koble om i hjernen!

Sliter med å svare på spørsmål av og til værste var da jeg ikke klarte å si hva guttungen het til fult navn, trodde ho spurte om mitt først! [emoji23] brukte så sjuuuuukt lang tid på å koble om i hjernen!
Åh, det gjorde jeg også! Og når jeg da innså at hun spurte om lillesnupp sitt, så presterte jeg å oppgi feil navn:hilarious: hun har nemlig kun pappaens etternavn, men hos kiropraktoren har hun fått mitt, og pappaens er ikke blitt med en gang:hilarious::hilarious:

Ikke spesielt artig, men jeg har klart å miste to plagg! Hvordan klarte jeg det?? Jeg sitter jo bare hjemme! Jeg har ikke akkurat dratt på overnattingsbesøk og glemt igjen klærne mine! Jeg blir altså så irritert!!! Har ikke tid til sånt tøys.
Sjekket fryseren?? Der fant jeg ett klesplagg en gang i min dypeste ammetåke :P

Gullfisk hukommelse, bilnøkler i fryseren, tatt med puta i kjøleskapet... At det er mulig :bored::smiley-ashamed008:smiley-angelic006:dance018:happy093:schocked028

Tenkte ikke når jeg spiste knekkebrød over lillegutt...... smuler d!!

Jeg hadde ei vannflaske i hånda å tok ut et glass fra skapet å satte vann flaska inn i skapet for å så stå med et tumt glass i hånden :knegg:

Går litt i surr om det er pus som er jente og om babyen er gutt! Det er jo egentlig motsatt!

Back
Topp