Hvordan syk?

Camilla1995 ♛

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Mini har feber, hoster mye, vond hals(regner med det er halsbetennelse blandt annet pga feberen og lukta) og har prikkete tunge. Hva kan det være?
cd2b3c3b49b84f9a9992976e59cbbcd3.jpg

Last edited:
Hvordan prikkete tunge da?

Skarlagensfeber med bringebærtunge eller hånd- munn- fot sykdom med blemmer?

Ligner på dette bare ikke så ille! Tror ikke han er så hvit innerst på tunga, men har ikke fått lov å se heller.
796db87d573a32953b19b5c2059d74a2.jpeg

Mini har feber, hoster mye, vond hals(regner med det er halsbetennelse blandt annet pga feberen og lukta) og har prikkete tunge. Hva kan det være?
cd2b3c3b49b84f9a9992976e59cbbcd3.jpg

Uff ikke enkelt å være liten :Heartred
Vil bare tipse om at Jordmor Katrine har nettmøte ikveld, hva med å høre med hun imellomtiden?
Du kan allerede nå skrive inn spørsmål :)

La ved bilde :) det er ikke blemmer, bare prikker liksom
Så liksom ikke så mye av tunga på det bildet, derfor tenkte jeg det var greit å spørre. For tunga på bildet ser ikke så syk ut, at jeg ville tenkt over det om det ikke var kommentert. Men det ser du bedre irl

Så liksom ikke så mye av tunga på det bildet, derfor tenkte jeg det var greit å spørre. For tunga på bildet ser ikke så syk ut, at jeg ville tenkt over det om det ikke var kommentert. Men det ser du bedre irl

Ja var litt dårlig bilde, men er såpass at jeg reagerte på det liksom!

Hvordan går det?

18a9d8d83d007eb32429dcb239f41b45.jpg

Sånn er det i dag. Ikke så lett å få tunga hans ut [emoji15] febern er borte da

Ikke noe farlig med tungen :)
Sånn får min også når han har halsbetennelse og er syk. Jeg får det også. Jeg bruker å gurgle farris når jeg får det, men min liker ikke farris så han drikker bare vann. Går bort når man blir frisk.
Ifølge min tannlege har jeg geografisk tunge og får "tydelige markeringer" ved nedsatt immunforsvar ved forkjølelse/halsbetennelse. Dette ligner ikke på sopp eller geografisk tunge.

Back
Topp