Kremete utflod (detaljer)

Amandaa11

Forumet er livet
Sorry for ekkelt innlegg, men det får dere tåle [emoji33]
Den siste uken har jeg hatt endel utflod, både kremete og slimete. Startet med at det var skikkelig slimete og nå de siste dagene har den blitt skikkelig kremete. Det er også ganske mye, så bruker sånne tynne bind hver dag. Trenger sårt og finne svar på hvorfor!!

Slik blir jeg under eggløsning, litt etter, rett før mens og etter mens. Men også når jeg er gravid. Så vanlig er det jo såfremt det ikke er noe lukt eller farge på det :)

Det kan være tegn på eggløsning og tegn på at eggløsning har vært. Jeg har pleid å ha litt av denne kremete/slimete gulhvite utfloden i dpo, men i dette svangerskapet hadde jeg mye mer etter EL enn vanlig. Så for meg var det svangerskapssymptom med økt mengde. Har det fortsatt av og på en del i svangerskapet ;)
Tatt noen flere tester i dag?

Det kan være tegn på eggløsning og tegn på at eggløsning har vært. Jeg har pleid å ha litt av denne kremete/slimete gulhvite utfloden i dpo, men i dette svangerskapet hadde jeg mye mer etter EL enn vanlig. Så for meg var det svangerskapssymptom med økt mengde. Har det fortsatt av og på en del i svangerskapet ;)
Tatt noen flere tester i dag?

Jeg har aldri hatt det før[emoji33]
Rakk ikke før jobb, men blir muligens ikveld :)

Jeg fikk slimete ved og noen dager etter el, for så at det ble kremete utover i dpo. Jeg er nå 28+1;)

Jeg hadde det fra 2-15 dpo...slikkelig vått he he

Back
Topp