Vondt i ryggen

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Flere som har vondt i ryggen? Spesielt i nedre del?

Jeg holder på å bli gal.. Sitter konstant med varmepute på for å holde det i sjakk. Verst er det om natta, umulig å finne en god liggestilling som jeg kan ligge i over tid (hjelper ikke med en sjøstjerne på 3 år oppi senga heller men ;) )

Er det en vanlig plage? Hadde det ikke forrige gang bortsett fra da jeg hadde uvi. Tok en uvi-test hjemme i dag, ikke noe utslag. Er 7+6 i dag
 
Får litt vondt av og til når jeg har vært mye på lillegutt. Men hadde ikke det sist svangerskap.
 
Jeg har vondt i ryggen, men tror det er en gammel treningsskade som har kommet tilbake nå når det skjer mye med bekkenet. Har bestilt meg legetime på fredag og satser på å få henvisning til fysioterapeut eller kiropraktor[emoji5]
 
Jeg har også vondt i nedre del av rygg i dag, murrer hele tiden. Er 9+3, og er selvfølgelig bekymret for hva det kan være.
 
Tror jeg bare får nevne det til fastlegen på kontroll om 4 uker :) Takk og lov for varmeputa :p
 
Kan være bekkenet...hadde det sånn med førstemann. Håper du finner noe som lindrer. Mulig akupunktur kan hjelpe om det vedvarer :)
 
Jeg har veldig vondt i korsryggen på høyre side, er 7+0. Dumt spørsmål, men hvordan vet man om det har med bekkenet å gjøre? Hadde ikke noen problemer med bekkenet da jeg var gravid med eldstemann, så vet rett og slett ikke helt hvordan det kjennes ut. Det er kanskje uansett for tidlig å kjenne noe i bekkenet nå?
 
Jeg har veldig vondt i korsryggen på høyre side, er 7+0. Dumt spørsmål, men hvordan vet man om det har med bekkenet å gjøre? Hadde ikke noen problemer med bekkenet da jeg var gravid med eldstemann, så vet rett og slett ikke helt hvordan det kjennes ut. Det er kanskje uansett for tidlig å kjenne noe i bekkenet nå?

Skulle jeg også gjerne likt å vite ;) Er 8+1, og det sitter i korsryggen til meg også! Tenkte spørre legen på 12-ukers kontrollen :)
 
Jeg hadde bekkenløsning i forrige svangerskap. Det sitter ikke i korsryggen, men mer i hoftene. Jeg slet med å gå normalt, og begynte å merke det i uke 19. Så syntes det høres litt tidlig ut for bekkenløsning. Jeg er ingen lege, så skal så klart ikke si at det ikke er det. Krysser fingrene for dere at dere slipper unna bekkenløsning. Det er no herk!! Kan hende det er en låsning grunnet hormoner? Det hadde jeg også sist, bekkenlåsning. Ikke deilig det heller..
 
Back
Topp