Overtid

Sangasar 79

Betatt av forumet
Jeg er godt voksen og nå er jeg på 1 dag overtid. Nå begynner bekymringene for risiko. Har to barn til termin før, det ene dagen før. Nå trenger jeg gode råd

Jeg er godt voksen og nå er jeg på 1 dag overtid. Nå begynner bekymringene for risiko. Har to barn til termin før, det ene dagen før. Nå trenger jeg gode råd
Hva bekymret du deg for? Jeg har et barn fra før, født 9 dager på overtid. Fødselen startet av seg selv samme dag som jeg skulle bli satt i gang.
Har du fått tid for overtidskontroll?
Babyen har det nok kjempefint i magen!:)
Det verste med å gå overtid var ventingen synes jeg. De 9 dagene over føltes like lange som hele svangerskapet tilsammen:p

Jeg har en fra før og gikk også på overtid ! Og nå er jeg dag 2 over !
Har fått time til overtidskontroll , som blir neste mandag!
Skjønner litt bekymringene dine !
Jeg liker ikke at de blir for lenge der inne. Det blir tross alt mindre plass og baby er jo klar for å komme ut! Men trøster meg med at de setter det i gang når "grensa" er nådd!
Vi får krysse fingrene for at det er like rundt hjørnet[emoji4]

Ja alder er jo grunn til bekymring. Skal på kontroll i morgen men heldigvis oppdaget jeg slimproppen i kveld O har kraftige kynnere. Håper noe skjer

Nesten samme situasjon som deg. 5 dager på overtid (6 om 2 timer) og finner det vanskelig og håndtere, spesielt på dagtid. Da begynner tankene og surre og jeg begynner og Google alt mulige rare greier, som ikke er så lurt. Men klarer liksom ikke fokusere hvis jeg setter på en film eller leser bok. Lever bare i baby land. Men i stad gikk slimproppen og har vanvittig med nedpress og kraftige kynnere, så vi får se. kontroll i mårra... lykke til til dere andre i samme situasjon :)

Nesten samme situasjon som deg. 5 dager på overtid (6 om 2 timer) og finner det vanskelig og håndtere, spesielt på dagtid. Da begynner tankene og surre og jeg begynner og Google alt mulige rare greier, som ikke er så lurt. Men klarer liksom ikke fokusere hvis jeg setter på en film eller leser bok. Lever bare i baby land. Men i stad gikk slimproppen og har vanvittig med nedpress og kraftige kynnere, så vi får se. kontroll i mårra... lykke til til dere andre i samme situasjon :)
Lykke til til deg også! :-) Vi får håpede små snart kommer <3

Back
Topp