Sangasar 79
Betatt av forumet
Jeg er godt voksen og nå er jeg på 1 dag overtid. Nå begynner bekymringene for risiko. Har to barn til termin før, det ene dagen før. Nå trenger jeg gode råd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva bekymret du deg for? Jeg har et barn fra før, født 9 dager på overtid. Fødselen startet av seg selv samme dag som jeg skulle bli satt i gang.Jeg er godt voksen og nå er jeg på 1 dag overtid. Nå begynner bekymringene for risiko. Har to barn til termin før, det ene dagen før. Nå trenger jeg gode råd
Ja alder er jo grunn til bekymring. Skal på kontroll i morgen men heldigvis oppdaget jeg slimproppen i kveld O har kraftige kynnere. Håper noe skjer
Ja alder er jo grunn til bekymring. Skal på kontroll i morgen men heldigvis oppdaget jeg slimproppen i kveld O har kraftige kynnere. Håper noe skjer
Lykke til til deg også!Nesten samme situasjon som deg. 5 dager på overtid (6 om 2 timer) og finner det vanskelig og håndtere, spesielt på dagtid. Da begynner tankene og surre og jeg begynner og Google alt mulige rare greier, som ikke er så lurt. Men klarer liksom ikke fokusere hvis jeg setter på en film eller leser bok. Lever bare i baby land. Men i stad gikk slimproppen og har vanvittig med nedpress og kraftige kynnere, så vi får se. kontroll i mårra... lykke til til dere andre i samme situasjon![]()