***Nedtelling til OUL***

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Tiden går fort [emoji1] nedtelling til OUL er i gang [emoji1]
 
Har du fått den alt? :D
Jeg vet det er sendt inn her og at det er registrert på sykehuset at jeg skal ha i november, men det hadde ikke blitt satt en dato enda.
 
Har du fått den alt? :D
Jeg vet det er sendt inn her og at det er registrert på sykehuset at jeg skal ha i november, men det hadde ikke blitt satt en dato enda.
Ja, ble sendt inn henvisning på mandagen [emoji4] fordel å bo i en liten by [emoji87]
 
Ja, ble sendt inn henvisning på mandagen [emoji4] fordel å bo i en liten by [emoji87]
Her bor jeg på landet [emoji14]
Men sykehuset tar seg vel av hele fylket da når det kommer til sånt, så vil tro det er en del å ta tak i :)
Men jeg skal jo på tul på sykehuset først og, så ikke noe hastverk.
 
Her bor jeg på landet [emoji14]
Men sykehuset tar seg vel av hele fylket da når det kommer til sånt, så vil tro det er en del å ta tak i :)
Men jeg skal jo på tul på sykehuset først og, så ikke noe hastverk.
Har 3 sykehus i nærheten, ene er 10 minutter å gå til, andre er 1,5t å kjøre til og andre 2t å kjøre til [emoji4]
 
57 dager.
Brevet kom i dag :D 02. november
 
Hehe, fikk time før meg og [emoji4]
Det gjorde jeg jammen meg. Passer bra med dagen før bursdagen min :)
Hm.. vil vel være 17+6 ifølge tul da og 17+1 utifra EL, så blir spennende å se om det holder
 
Det gjorde jeg jammen meg. Passer bra med dagen før bursdagen min :)
Hm.. vil vel være 17+6 ifølge tul da og 17+1 utifra EL, så blir spennende å se om det holder
Jeg vil være 19+1 når jeg skal [emoji4] lengre og vente [emoji85] vil se den lille nå....
 
Back
Topp