Vognpose?

Skach

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Oktoberlykke2020❤
Nå kan det hende dette har blitt spurt om før, men jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det med vognpose. Om hun trenger det den første vinteren? Vi har jo kjøpt en Emmaljunga Mondial, og de har jo vognposer til og, men jeg har hørt at de ikke er like bra som f.eks voksi, fordi materialet ikke puster så godt? Noen som har noen erfaringer og tips rundt dette? Om vi trenger vognpose med engang, og eventuell hvilken som er bra? :)

Jeg vet ikke med andre,men værtfall vil jeg foretrekke å bruke vognpose på vinteren. :) Har ikke bestemt meg for hvilken type,så hvis noen har erfaringer. gjerne del!! :)

Nå kan det hende dette har blitt spurt om før, men jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det med vognpose. Om hun trenger det den første vinteren? Vi har jo kjøpt en Emmaljunga Mondial, og de har jo vognposer til og, men jeg har hørt at de ikke er like bra som f.eks voksi, fordi materialet ikke puster så godt? Noen som har noen erfaringer og tips rundt dette? Om vi trenger vognpose med engang, og eventuell hvilken som er bra? :)
Har ikke noe egne erfaringer, men etter tips fra mange andre, så har vi gått til innkjøp av en voksi urban pose. Den har ull nederst og dun over. I tillegg følger det med forlengelsesdel så den posen har vi hver vinter så lenge hun trenger den :)
Ser nok for meg at jeg kommer til å trille en god del allerede første vinter så da blir nok posen brukt allerede nå ja! Åh som jeg gleder meg å ta det i bruk!:happy:

Hadde novemberbarn sist og brukte vognpose fra starten (Troller, ull i underdelen og dun over). Barnet ble kledd i ullbody+ullongs og en hjemmestrikket ulldress. Holdt seg god og varm, uten å bli for varm eller svett. Vi trillet mye den første vinteren og det hadde nok ikke holdt med teppe eller dyne i vogna.

Anbefaler voksi city! Hadde novemberbarn sist, og den er lun og god til de minste også. Vår har ull i underdelen og dun i overdelen. Hadde voksi urban til eldste. Personlig syns jeg den blir for åpen til de aller minste, og innerstoffet er kaldere enn på city.

Jeg har jo januar-barn fra før, og jeg kjøpte ikke egen vognpose sist. Kjøpte derimot bilstolpose, og den flyttet jeg over i vogna ved behov den første vinteren. Kommer til å gjøre det samme denne gangen. :)

Novemberbarn sist og det ble voksi urban på oss. Brukt fra første trilletur og enda den dag i dag, så svært fornøyd. Blir kalde vintere her så her må det ull og dun til og ikke bare en dyne :-) ser også for meg at en vognpose er mye mer lunere å ligge i, enn ei dyne, men det er mitt synspunkt.
Lillebror blir å arve storebror sin voksi pose

Sniker fra desember.

Vi får barn tidlig på vinteren og skal helt klart ha vognpose! Det blir mye klær, og tykke klær, om man kun skal ha dyne og siden jeg selv er kald av meg høres det kaldt ut. En vognpose er jo så lun og varm.

Vi har Emmaljunga-vogn men gikk for Voksi vognpose :)

Er mange fine vognposer. Vi har arva en voksi classic som vi brukte sist og, og jeg legger nok et skinn i bunnen av den. Og så har jo vogna et sånt trekk til å legge over for å beskytte mot snø. Classic-posen er litt tungvint med knytninger for å lukke, men den er veldig grei.

Vi skal ha saueskinn og vognpose i vogna, har kjøpt en voksi city brukt. Tenker at dyne og ullpledd passer fra april/mai her på østland hvor vi bor, avhengig av været, i januar/februar er det uansett så kaldt og surt at jeg vil ha noe som er ordentlig varmt så han ikke må ha såå mye klær inni posen. :)

Jeg ser jo litt på denne jeg nå da ;) Synes den er fryktelig søt!
original.jpg

Jeg ser jo litt på denne jeg nå da ;) Synes den er fryktelig søt!
original.jpg

Så nydelig :Heartred Har du link?

Vi hadde voksi city sist. Var veldig fornøyd med den, men har veldig lyst på en vognpose som er litt finere nå i starten :P
Så kan jeg heller kjøpe en city som skal brukes i sportsvogna.

ImageUploadedByBV Forum1504692046.646497.jpg

Jeg har bestilt denne nå. Var nesten halvpris på den :-) med korthåret saueskinn inni. Har Voksi Urban til storebroren så hun kommer til å Arve den når han er ferdig med den [emoji5]️

Har en Voksi med knyting fra før som vi kjøpte for 10 år siden da største ble født. Litt tungvint med knyting synes jeg,men var ikke så mange forskjellige typer den gangen. Jobber i barnehage så har fått testet en del der. Liker ikke Voksi urban da den er ekkel å lukke med glidelåsen i sida.Men Easy grow nature er en dun pose med glidelås midt foran å den er veldig grei å lukke å er veldig god å varm.Fin å se på er den også. Pluss at man får forlengerdel til den slik som på Voksi urban. Så kjøpte nettopp en sånn en:happy:

Har ein god gammal voksi med knyting frå storebror på 14, samt at vi har ein lammeskinnspose etter frøkna på 4. Starter nok med voksiposen :)

Back
Topp