Gravidefotografering

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Djiiises. Hva har jeg gjort[emoji85]
En fotograf søkte etter modeller til gravidefotografering. Jeg skrev at jeg kunne stille, men hadde aldri i min fantasi trodd at hun ville bruke meg[emoji51]
Men Joda. Hun ringte hun[emoji23][emoji23]
Så i oktober skal jeg være modell[emoji16]

Noen andre som har plan om å ta slike profesjonelle bilder?
Hva synes dere er finest. I undertøy eller med en kjole på?

Iiih så gøy!! :D Har veldig lyst selv, men regner med at det koster en del.
Synes igrunn både med kjole og i undertøy er fint :) Og svart/hvitt :)
Kan jeg spørre hvilken fotograf det er?

Iiih så gøy!! :D Har veldig lyst selv, men regner med at det koster en del.
Synes igrunn både med kjole og i undertøy er fint :) Og svart/hvitt :)
Kan jeg spørre hvilken fotograf det er?

Kate-Monica på kilden senter. Hun har ikke drevet med gravide fotografering tidligere. Og teengte derfor modeller til promotering:)
Tror hun har et tilbud nå, så om du går inn på Facebook siden hennes får du det ganske rimelig/)

Jøss, så gøy! :joyful: Syns egentlig begge deler er fint.

Kate-Monica på kilden senter. Hun har ikke drevet med gravide fotografering tidligere. Og teengte derfor modeller til promotering:)
Tror hun har et tilbud nå, så om du går inn på Facebook siden hennes får du det ganske rimelig/)
Nice! Skal sjekke det ut :) Takk :)

Djiiises. Hva har jeg gjort[emoji85]
En fotograf søkte etter modeller til gravidefotografering. Jeg skrev at jeg kunne stille, men hadde aldri i min fantasi trodd at hun ville bruke meg[emoji51]
Men Joda. Hun ringte hun[emoji23][emoji23]
Så i oktober skal jeg være modell[emoji16]

Noen andre som har plan om å ta slike profesjonelle bilder?
Hva synes dere er finest. I undertøy eller med en kjole på?

Syns det er tøft gjort og bildene blir nok skikkelig stilige!
Fikk selv posten på facebook av en venninne, men vil ikke ha noe minne av denne tiden dessverre, føler meg ikke vel som gravid :(

Det er fint både med undertøy eller kjole, men syns det er finest med svart-hvitt bilder :)

Sniker fra desember.

Jeg vurderer det men har ikke helt bestemt meg ennå. Jeg vil helst ha i undertøy men samtidig synes jeg ikke magen er fin nok til det :hilarious: Jeg synes det er veldig fint med sånn "skal" som man setter vindmaskin på, da. Men er usikker, trives egentlig ikke noe særlig foran kamera og selv om jeg føler meg OK nå vet jeg ikke om jeg gjør det nærmere termin.

Ikke helt det samme, men var på photoshoot på fredag. Da med boksing/kickboksing gruppa. Det skal brukes til reklame, Facebook og Instagram. Ble ei skikkelig treningsøkt da det var action shots. Gleder meg til å se resultatet. Så det blir nok min gravid shot denne gangen [emoji4] litt utenom det vanlige.

Vurderer å bestille time til fotografering, og er selv usikker på klær/kjole eller kun undertøy. Men kom fram til at det er noe jeg må føle på selv når den tid kommer, kansnje får jeg prøvd begge? :-) lette igjen en del googlebilder igår og fant ut at jeg mest var glad i disse "skygge"bildene, de er så enkel og så fine *smelt*!
Gleder meg til å høre hva du bestemmer deg for til slutt :-)

Syns det er tøft gjort og bildene blir nok skikkelig stilige!
Fikk selv posten på facebook av en venninne, men vil ikke ha noe minne av denne tiden dessverre, føler meg ikke vel som gravid :(

Det er fint både med undertøy eller kjole, men syns det er finest med svart-hvitt bilder :)

Hadde vell egentlig aldri trodd jeg hadde blitt valgt ut. Så kjenner panikken brer seg :P Men jeg får gjøre det beste ut av det.
Jeg trives i gravid kroppen, så det er heldigvis ikke et problem. Hovedproblemet er vell at jeg aldri blir fornøyd med bilder av meg selv :P :P

Ikke helt det samme, men var på photoshoot på fredag. Da med boksing/kickboksing gruppa. Det skal brukes til reklame, Facebook og Instagram. Ble ei skikkelig treningsøkt da det var action shots. Gleder meg til å se resultatet. Så det blir nok min gravid shot denne gangen [emoji4] litt utenom det vanlige.
Så spennende. Kanskje enda artigere med slike bilder. Helt unike :D

Vurderer å bestille time til fotografering, og er selv usikker på klær/kjole eller kun undertøy. Men kom fram til at det er noe jeg må føle på selv når den tid kommer, kansnje får jeg prøvd begge? :) lette igjen en del googlebilder igår og fant ut at jeg mest var glad i disse "skygge"bildene, de er så enkel og så fine *smelt*!
Gleder meg til å høre hva du bestemmer deg for til slutt :)

Fikk mannen til å ta et slikt skyggebilde av meg i sist svangerskap. Og det elsker jeg;) Skikkelig nydelig.

Fotograf dama sa at det viktigste var at jeg tok med noe jeg følte meg komfortabel i.
Ta meg pent undertøy, kjole, mannens skjorte (hun mente det kunne bli et sexy bilde :P) så får vi se hva vi velger å bruke:)

Oi så morro[emoji3] Jeg tok bilder når jeg gikk med gutten og ha hadde jeg på meg undertøy også fikk jeg sånn sjal-lignende greie de hadde som jeg hadde rundt meg i tillegg[emoji3] Ble faktisk veldig fine bilder. De var i sort-hvit[emoji3]

Så morsomt at du ble valgt ! Gled deg! :-D
Vi tok med førsta, med klær og et par med bh og bukse. Sånn at magen vistes, skal ta denne gangen også, har en søster som er utdannet fotograf og ville ta bilder. Men det blir jo litt annerledes denne gangen, da storesøster skal være med. Så vi får se hva hun kommer opp med, ser for meg en del Morro bilder :)

Fikk mannen til å ta et slikt skyggebilde av meg i sist svangerskap. Og det elsker jeg;) Skikkelig nydelig.

Fotograf dama sa at det viktigste var at jeg tok med noe jeg følte meg komfortabel i.
Ta meg pent undertøy, kjole, mannens skjorte (hun mente det kunne bli et sexy bilde :p) så får vi se hva vi velger å bruke:)

Har selv tenkt på en hvit skjorte i undertøy :-) trur det kan bli et bra bilde!
Prøver å få mannen til å ta bilder men han forstår aldri hva jeg vil ut av bildene, seøv om jeg viser et inspirasjonsbilde, så for å bli fornlyd er det lurest av meg å gå til fotografen. Hahah, må bevare husfreden!

Jeg har bestilt en pakke med svangerskapsbilder og nyfødt bilder :) da fikk jeg en del rabatter. Skal ta de i oktober. Tenkte å ha på meg hvit gravidtruse som går høyt opp, hvit bh og en hvit gjennomsiktig løs skjorte. Så skal gutten min være med på noen av de og kanskje pappaen på noen av de også som et familiebilde liksom :p

Jeg skal til fotograf for å ta fine bilder. Er siste gang jeg er gravid, så det vil jeg forsøke Å huske som en fin ting. Skal bruke samme fotograf som i bryllupet. Råflink :)

Back
Topp