Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fåes på apotek ja. De på apoteket vet sikkert hvor mye som trengs.
Jeg skal ta den testen i morgen, og har ikke fått beskjed om at jeg må ta med den drikken selv
Jeg trengte ikke ta med, men måtte betale for drikken.... og det er den dyreste kvalme drikken jeg har blitt TVUNGET til å drikke noen gang....![]()
Hva kostet det?[emoji55]
Jeg mener jeg betalte 120,- for det... ble litt overrasket fordi jeg trodde alt i svangerskapet var gratis.. og litt sur fordi det var en undersøkelse jeg mente jeg ikke hadde trengt å ta...![]()
Det var heldigvis ikke så gale. Så for meg sånn tusenlappen nå[emoji28]
Men ja helt enig. Alt skal vel være gratis? Så rart at ikke det og er dekket.
Det kostet meg en drøy hundrelapp nå sist ja, kostet ikke mer enn halvparten i forrige svangerskap men da var det pulver rørt i vann fra springen, nå var det sitronsmak på ei flaske i kjøleskapet så vel verd å betale litt ekstra.
Alt er gratis når man er gravid, av svangerskapsoppfølging, men ikke "materialkostnader" som dette altså er, derfor må man betale det. Men det er heldigvis ikke så gruelig dyrt da.
(sneik visst litt forum her ser jeg. Jaja)
De kunne jo godt ha fortalt i forkant at det kostet penger .. det var ikke store kostnaden, men det kom litt overraskende på..![]()