Bodø jenter ??

Mira2007

Glad i forumet
Noen fra bodø her inne som er aktive prøvere som vil skravle litt ?
 
Så hyggelig :D Har du prøvd lenge ?
Fikk ei datter april 2016 (prøvde nesten to år før å få henne). :) Og har nå prøvd siden slutten av november 2016. :) Vært gravid to ganger men mistet tidlig, har hjerteformet livmor som nok kanskje gir litt hindringer :eek:

Enn du/dere?:)
 
Fikk ei datter april 2016 (prøvde nesten to år før å få henne). :) Og har nå prøvd siden slutten av november 2016. :) Vært gravid to ganger men mistet tidlig, har hjerteformet livmor som nok kanskje gir litt hindringer :eek:

Enn du/dere?:)

Aha, får håpe det klaffer for dere etterhvert. har du prøvd noe medisiner ? Vi har selv prøvd lenge, dvs siden 2013 men mer aktivt fra 2014. gått 1,5 år på Letrozol ( eggløsningsstimulerende ) men uten resultater. Har selv en datter på 5,5 år. Nå blir det nok IVF (prøverørsbehandling) på oss.
 
Aha, får håpe det klaffer for dere etterhvert. har du prøvd noe medisiner ? Vi har selv prøvd lenge, dvs siden 2013 men mer aktivt fra 2014. gått 1,5 år på Letrozol ( eggløsningsstimulerende ) men uten resultater. Har selv en datter på 5,5 år. Nå blir det nok IVF (prøverørsbehandling) på oss.
Ja, håper det jeg også :) Er henvist til sykehuset for mr av livmoren, også etterpå samtale med en overlege der. Så får vi se hva de sier. Nei, har ikke prøvd noe medisiner enda, eller da vi prøvde på første gikk jeg 3 mnd på provera. For å stabilisere syklusen min. (Har sykluser på mellom 25-68 dager)

Huff, så kjipt at det ikke har gitt resultater for dere enda! Håper virkelig dere får en liten ventespire eller at spiren sitter på første runde med IVF!!
 
Back
Topp