Fødeklar?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Er du forberedt til å føde snart, eller? ;)
I morgen trer vi inn i deres måned, Jenter!!!! ♥

Det er vel gjerne noen som har "tyvstartet" også? ;)

Og, nei.... ikke helt klar [emoji85] fortsatt 29 dager igjen til termin her. Men føler tia går litt for fort nå! [emoji26]

Veldig klar for å bli ferdig nå, ja! :-)

Klar for å føde nå ja! Men enda 21 dager til termin...

Klar som et egg! :joyful: Hadde bare snuppa i magen følt det på samme måte :p
1 uke til termin i dag. Håper vi slipper å vente så lenge, men prøver å forberede meg psykisk på å gå over (går ikke så bra:hilarious:)

Fortsatt en stund igjen (termin 28.) men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar[emoji16]

Klar for å bli ferdig og få kroppen min tilbake, men gruer meg dessverre til fødsel :-/

Klar for å bli ferdig og få kroppen min tilbake, men gruer meg dessverre til fødsel :-/
Får du samtale og veiledning fra jm pga at du gruer deg? Vi var akkurat på fødselsforberedende samtale, veldig fint og nyttig for oss!

Får du samtale og veiledning fra jm pga at du gruer deg? Vi var akkurat på fødselsforberedende samtale, veldig fint og nyttig for oss!
Vi hadde et veldig fint møte med en jordmor på sykehuset vi skal til og skrev et notat/fødebrev sammen. Er nok så godt forberedt jeg kan, men hadde ingen god opplevelse sist med en uendelig lang fødsel som endte i hastekeisersnitt og er nå redd for alt som kan gå galt.. Tenker ikke altfor mye på det og er kanskje mest redd for å bli skikkelig redd og få panikk, men redd følelsen av frykt og panikk kommer til å komme umiddelbart når det setter igang. Forhåpentligvis tar jeg feil, er heldigvis store muligheter for det, ingen grunn til at det ikke skal gå fint denne gangen..

Vi hadde et veldig fint møte med en jordmor på sykehuset vi skal til og skrev et notat/fødebrev sammen. Er nok så godt forberedt jeg kan, men hadde ingen god opplevelse sist med en uendelig lang fødsel som endte i hastekeisersnitt og er nå redd for alt som kan gå galt.. Tenker ikke altfor mye på det og er kanskje mest redd for å bli skikkelig redd og få panikk, men redd følelsen av frykt og panikk kommer til å komme umiddelbart når det setter igang. Forhåpentligvis tar jeg feil, er heldigvis store muligheter for det, ingen grunn til at det ikke skal gå fint denne gangen..
Så bra du har fått snakket om det! Jeg synes det hjalp litt å få satt ord på frykten. Men dessverre kan vi ikke gjøre mer enn å forberede oss mentalt og så se hva som skjer!
Heldigvis kan det gå helt fint denne gangen selv om forrige gang var ille. Vi satser på enkle, behagelige og forholdsvis raske fødsler nå!!!;)

VELDIG klar!!
Men kommer vel til å gå over[emoji30] 13 dager til termin

Klar! Gleder oss veldig nå :)

Veldig klar for å få ut disse 2 små. Nå er de til tider så aktive at det er vanvittig ubehagelig. Den ene leker karatekid oppe og den andre danser lambada på blæra mi og stanger hardt og ofte. Og ikke minst ligger de så langt nede i bekkenbunnen på natta så det tar så innmari lang tid å komme seg på toalettet.. [emoji12]

Back
Topp