God morgen alle sammen
God morgen[emoji4] Sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
Svømmekurs er kjempeviktig. Mine går også. Eldste på ungdomsgruppa en dag i uka da.Dyrt, men viktig så dettr må vi bare gjennomføre for vi har ikke klart å lære dem det på annet vis.
Kjempekoselig blir det nokDet blir koselig det[emoji4]
Ikke så veldigGod morgen[emoji4] Sovet godt?
Ikke så veldig
Du da?
Kjempekoselig blir det nokHu er så snill og god mot meg atte. Det er null stress.
Bare håper ikke at kontrollen tar 3 timer liksom [emoji14] Er alene med barn og skal på svømmekurs senere. Så altfor sen kan jeg ikke være.
Skal være der 11 så tenker det går fint. Har strikketøy med om jeg må sitte ute og vente. Men håper jeg får være med. Farmor sin hukommelse er på bærtur såKoselig med farmor-tid[emoji4]
Da er det greit om det ikke drøyer ut en halv evighet ja.
Burde rekke det da[emoji4]Skal være der 11 så tenker det går fint. Har strikketøy med om jeg må sitte ute og vente. Men håper jeg får være med. Farmor sin hukommelse er på bærtur så![]()
Her er ikke ti ukers lenger. Det er to ganger i uka da, det var det før også så ti ganger var fem uker.Svømmekurs er kjempeviktig. Mine går også. Eldste på ungdomsgruppa en dag i uka da.
Men minste gikk i fjor og har sånn 10 ukers. Hvor de stiger i gradene. Vi skal for første gang etter ferien i dag. Det gledes veldig.
I dag er det familieselskap for frøkna som fyller 3år. Vi blir 25stk med stort og smått.
Må støvsuge og vaske, lage ostekrem til cupcakes og rydde det frøkna aldri får "tid" til å rydde..
Men nå strikker jeg litt og drikker kaffe istedet [emoji28][emoji85]
Håper dere hadde en super bursdag![emoji1]
God morgen jenterJeg er litt av og på om dagen, men må innom å se åssen det står til. Har hatt tidenes hodepine, så jeg og doskåla har vært gode venner
Jeg er så leeei...
Ellers var vi på IKEA i går, ikke smart. Og skal i selskap i dag, det blir hyggelig.
Har helgen vært fin?
![]()
Cupcakes ferdig! De skal få et friskt jordbær på toppen rett før servering også![]()
Da har jeg vaska og støvsugd bilen inni.
Siden en viss 6åring i hus sa til pappaen at de fikk chips i bil.... Han vil ikke ha mat i bil. Hallo !? Vi kjørte fra Stavanger til Danmark. Noe kos måtte vi ha. Så måtte bli kvitt rester før han faktisk så etter nå da [emoji23]
Alt borte og plettfritt. Så so long sucker ! [emoji23]
Snart begynne å stelle oss da. Opp til svigermor på middag i dag. Lammestek. Vi hadde egentlig tenkt kongeparken i dag. Men lammesteka trumfa.
Kongeparken neste helg da. Meldt strålende vær da også [emoji14]
Mannen tok over babyen med mageknip i løpet av morran en gang så jeg fikk sove [emoji7] vekte meg en gang så hun fikk spise litt og så fikk jeg sove enda litt mer. Og en rolig oppvåkning med TV på senga etterpå [emoji7] Uthvilt og klar for ei ny uke jeg nå! [emoji16]
Det har begynt å skje her og etter at jeg bikke 30 og ble mamma![]()
Går bare en vei med den hårfargen er jeg redd[emoji23] godt det finnes behandling ala frisør![emoji38]
Hehe. En kjent følelse.Den var veldig vellykket. Sitter i sofaen nå å angrer veldig på at jeg ikke rydda mer i går[emoji23][emoji85][emoji85]
Var det greit å jobbe?Kjipt å høre at formen er dritt[emoji20]
Jeg har hatt jobbehelg, ellers helt grei helg[emoji4]
Fri idag og fri imorgen[emoji2]