Fragmin inj anyone?

Bolle3

Flørter med forumet
Eg bruker blodfortynnende sprøyter i svangerskapet pga leiden mutasjon og tidligere blodpropp! Andre som må bruke fragmin inj.!?

Eg bruker blodfortynnende sprøyter i svangerskapet pga leiden mutasjon og tidligere blodpropp! Andre som må bruke fragmin inj.!?

Ja, jeg gjør også det av samme årsak som deg. Skulle ønske jeg slapp, men man får en fin premie til slutt[emoji4][emoji1405]

Ja, jeg gjør også det av samme årsak som deg. Skulle ønske jeg slapp, men man får en fin premie til slutt[emoji4][emoji1405]

Ja det får vi! [emoji4]Syns du det går greit å sette de? En blir jo vant til det, men eg syns de er innmari vonde... spørs litt hvor en setter de...

Jeg er av typen som hater sprøyter. De første ukene måtte samboer sette de mens jeg lukka øya[emoji85] klarte heldigvis å sette de selv etter hvert. Jeg syns også de er vonde! Svir noe voldsomt uansett hvor sakte jeg presser inn innholdet. Noen steder er bedre enn andre, så har to "favorittsteder" jeg veksler mye mellom. Har foreløpig kun prøvd å sette i magen. Har du prøvd lårene ennå?

Jeg tok Klexane frem til 7+0 men det var i forbindelse med IVF. Forferdelig seig sprøytespiss! Jeg har satt en annen type sprøyte i låret og det var utrolig vondt i forhold til magen - er vel større risiko for å treffe en muskel også.

Jeg også ;) Bruker klexane da, men det er jo det samme. Brukte det i forje svangerskap også og til 6 uker etter nedkomst :)

Jeg er av typen som hater sprøyter. De første ukene måtte samboer sette de mens jeg lukka øya[emoji85] klarte heldigvis å sette de selv etter hvert. Jeg syns også de er vonde! Svir noe voldsomt uansett hvor sakte jeg presser inn innholdet. Noen steder er bedre enn andre, så har to "favorittsteder" jeg veksler mye mellom. Har foreløpig kun prøvd å sette i magen. Har du prøvd lårene ennå?

Ja prøvd lårene, men det gjør skikkelig vondt!
Syns den beste plassen er på
sidene av magen, der har eg litt å ta i[emoji85]

Back
Topp