Skal dere finne ut kjønn? Har du en magefølelse? [emoji4]Tusen takk [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal dere finne ut kjønn? Har du en magefølelse? [emoji4]Tusen takk [emoji16]
Skal dere finne ut kjønn? Har du en magefølelse? [emoji4]
Åhhh! Gratulerer [emoji173]Da stemte magefølelsen og det ble en jente [emoji166][emoji177][emoji16]
Åhhh! Gratulerer [emoji173]
Jeg har lurt fælt på hvordan det gikk, uten å ville mase [emoji23]
Da var bursdagsfeiringen av eldstejenta vel overstått. Vi gjorde det ganske enkelt, jeg slapp til og med å bake kake siden hun ville ha iskrem. Passet veldig bra siden det var godt over 30 grader i skyggen. Veldig glad for at hun hadde valgt grilling som mat også for da er det mannen som styrer Idag tror jeg det blir totalt avslapping, varmen hjelper ikke akkurat på vondtene men tror det skal bli bedre imorgen.
Hipp hurra for guttungen idag. 9 år
Ble vekket med sang og gaver på sengen![]()
Gratulerer med 9-åringen!![]()
Gratulere med 9-åringen[emoji170][emoji322]
Koseli med sang og gaver på senga[emoji7] Vi har også den tradisjonen og det er like trivelig hver gang[emoji3]

Deilig å være ferdig med slike dager
Kan tenke meg at kroppen ikke helt er enig når det er så varmt.
Hvor lenge er det så varmt hos dere?
Over 30 er det heldigvis bare 2-3 dager i slengen før det går ned til midten av 20 tallet igjen. Men det kan vare til november (dog litt mer sjeldent på slutten). Jeg håper jo på en ny regnsesong som den ifjor, for da var det faktisk ganske ålreit. Men det var mange rundt her som ble skikkelig sure og værsyke etterhvert.
Vi har air con i det huset vi bor i nå så det er ganske digg, hvertfall når man går gravid. Jeg takler til vanlig varme ganske dårlig så mannen syns jeg er litt enklere å leve med nå
Gjennomsnitt temperatur på 12 grader hele året TakkGratulerer med 9-åringen!
Så koselig med bryllup! [emoji177]Skal i bryllup i helgen! Har en mørkeblå lang kjole. Og trenger sko og noe til å ha over. Tips til farge på sko og jakke/blazer?
Så koselig med bryllup! [emoji177]
Jeg synes rosa, gult og beige går fint til mørkeblått. Men hvor sterke farger du vil ha kommer jo helt an på hva du trives i [emoji4]