Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teppet er likt mønster som jakka og lua. Men det strikkes på litt tykkere pinner, så det går ihvertfall litt fortere [emoji4]
Det blir kjempefint [emoji4] Veldig fin farge!![]()
Begynt på teppe nå. Har gått opp for meg hvorfor jeg ikke strikker til vanlig.... evighetsprosjekt jo! [emoji23]
Men sta som jeg er så skal jeg jo fullføre [emoji56][emoji16]
Takk [emoji5] har en litt mørkere farge på teppet enn klærne, men det vises ikke så godt på bilde [emoji5]Det blir kjempefint [emoji4] Veldig fin farge!
Så hjelper det vel litt på motivasjonen at det er til den lille i magen?
Takk [emoji4]Jeg har også valgt ulik farge på settet og teppet.
Du får ta litt hver dag, så kommer du nok i mål [emoji4] Jeg heier på deg
Hohoho, her går det unna [emoji23]![]()
Begynt på teppe nå. Har gått opp for meg hvorfor jeg ikke strikker til vanlig.... evighetsprosjekt jo! [emoji23]
Men sta som jeg er så skal jeg jo fullføre [emoji56][emoji16]
Hva heter denne dressen? Var veldig fin [emoji4]Jeg strikker denne. Ble i brunt da jeg kjøpte garn før jeg visste kjønnMen tenker å kjøre på med noen søte "jentete" knapper :-D
Har ikke kommet så langt enda da, har en del ufoer jeg må gjøre ferdig, så prøver å gjør det først..Selv om det er mye kjedeligere![]()
Den er fra Sandnesgarn sitt hefte Lanett baby 0812, ligger gratis for nedlasting på hjemmesiden deresHva heter denne dressen? Var veldig fin [emoji4]
Vis vedlegget 231175 Holder på med dette settet til tuppa mi. Men har og et annet sett som er ferdi strikka vis jeg ikke blir ferdi me dette før hu kommer. Søstera mi holder på med et vogn tepp med Marius mønster.
Nydelig sett! Men den der "posen" til babyen lo jeg høyt avSnakk om å legge barnet til i riktig modell-stil!
![]()
Her er forresten bilde av vårt. Med hvite bånd og hjerteknapper [emoji173]️![]()