Hentesett

Mamma som strikker hentesett her. :) så vet faktisk ikke hvordan det blir til slutt :) gleder meg til å se det. Og selv holder jeg på med teppet. Det blir det første jeg noen gang har strikket utenom grytekluter i rillestrikk [emoji23]

Teppet er likt mønster som jakka og lua. Men det strikkes på litt tykkere pinner, så det går ihvertfall litt fortere [emoji4]
5f861ab9429c070a60bd7592100f485f.jpg

Begynt på teppe nå. Har gått opp for meg hvorfor jeg ikke strikker til vanlig.... evighetsprosjekt jo! [emoji23]
Men sta som jeg er så skal jeg jo fullføre [emoji56][emoji16]

Begynt på teppe nå. Har gått opp for meg hvorfor jeg ikke strikker til vanlig.... evighetsprosjekt jo! [emoji23]
Det blir kjempefint [emoji4] Veldig fin farge!
Så hjelper det vel litt på motivasjonen at det er til den lille i magen?

Det blir kjempefint [emoji4] Veldig fin farge!
Så hjelper det vel litt på motivasjonen at det er til den lille i magen?
Takk [emoji5] har en litt mørkere farge på teppet enn klærne, men det vises ikke så godt på bilde [emoji5]

Hjelper egentlig ikke at det er til småen, hadde aldri gjort det til noen andre uansett [emoji23]

Sist strikka jeg også teppe - da var det litt sånn at "nå er teppet ferdig så nå kan du bare komme". Jobba med det i en evighet og var vel ferdig rundt 1-2 uker før termin [emoji56]
Dette går treigere på grunn av mønsteret

Jeg har også valgt ulik farge på settet og teppet.

Du får ta litt hver dag, så kommer du nok i mål [emoji4] Jeg heier på deg

Jeg hadde ingen planer om å lage noe selv, men ser ut til at jeg må ha en backup siden hun som skulle lage det ikke har begynt og jobber flere uker på båt og er lite hjemme mellom hver gang, så jeg må finne noe enkelt :)

Hohoho, her går det unna [emoji23]
701136b2c8ace77a4984021250618de0.jpg

Fargene er helt rare på bildet ser jeg (hunden i bakgrunnen er egentlig hvit).
Mens jeg har kommet ca ingenting i gang med teppet så er altså min mor så og si ferdig med resten av settet [emoji23] har bestemt meg for å ha silkebånd i samme farge som garnet i teppet - på klærne, og så samme farge på båndet på teppet, som klærne er strikket i - om det var forståelig [emoji56]
02c4e4971d0e5b6abb3c62341b96b4b9.jpg

Det går fremover da[emoji4] og det blir veldig fint! Og du har fortsatt endel tid igjen [emoji4]

Jeg strikker denne. Ble i brunt da jeg kjøpte garn før jeg visste kjønn :) Men tenker å kjøre på med noen søte "jentete" knapper :-D
Har ikke kommet så langt enda da, har en del ufoer jeg må gjøre ferdig, så prøver å gjør det først..Selv om det er mye kjedeligere :-)

Vedlegg

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    62,8 KB · Visninger: 58
Jeg strikker denne. Ble i brunt da jeg kjøpte garn før jeg visste kjønn :) Men tenker å kjøre på med noen søte "jentete" knapper :-D
Har ikke kommet så langt enda da, har en del ufoer jeg må gjøre ferdig, så prøver å gjør det først..Selv om det er mye kjedeligere :-)
Hva heter denne dressen? Var veldig fin [emoji4]

Hva heter denne dressen? Var veldig fin [emoji4]
Den er fra Sandnesgarn sitt hefte Lanett baby 0812, ligger gratis for nedlasting på hjemmesiden deres :-) Ja liker den godt, praktisk med knapper i skrittet ;-)

Back
Topp