Hvor kan jeg kjøpe dyp ramme?

Gopia89

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Har så lyst til å lage minneramme til Litamor med første klesplagg, ultralydbilde, sykehusarmbånd etc. Ser de fleste bruker IKEAs Ribba 50x50, men ser ut til at de ikke selger den lengre? Noen som vet andre som selger dype, hvite rammer i 50x50?
 
Noen som har sjekket på europris? Hørte det mulig gikk ann å få tak i der [emoji4]
 
Så synd hvis ikea ikke selger de lengre!! Jeg vil også ha.
Det lurer jeg på også:)
Har så lyst til å lage minneramme til Litamor med første klesplagg, ultralydbilde, sykehusarmbånd etc. Ser de fleste bruker IKEAs Ribba 50x50, men ser ut til at de ikke selger den lengre? Noen som vet andre som selger dype, hvite rammer i 50x50?
Jeg fant ribba 50x50 på IKEA i helga! De hadde også en annen dyp modell som het Mossebo og bar 40x50 cm.
 
Jeg fant også hvit ribba 50x50 på IKEA Sandvika for et par uker siden :) Ble veldig positivt overrasket, da det ifølge nettsiden ser ut som de ikke har de lenger!
 
Jeg fant også hvit ribba 50x50 på IKEA Sandvika for et par uker siden :) Ble veldig positivt overrasket, da det ifølge nettsiden ser ut som de ikke har de lenger!
Ååå, da er det kanskje håp :-D Har sjekket der flere ganger, men ikke hatt noen av gangene + at den jo ikke ligger på nettsidene
 
Back
Topp