Madrass

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Hva har du kjøpt/tenkt til å kjøpe? Og hvorfor? :)

Trenger litt inputt egentlig. Jeg får ikke bestemt meg. Må jo kjøpe to også, en til vuggen og en til sprinkelsenga.

Vi kjøpte madrass på Barnas Hus av typen helsemadrass.
Skal ha en til bedside crib og en til sprinkelsengen.

Visste heller ikke noe særlig om madrasser, men leste om de og det var andre som kjøpte og anbefalte de så gikk for det vi også.

Vi kjøpte madrass på Barnas Hus av typen helsemadrass.
Skal ha en til bedside crib og en til sprinkelsengen.

Visste heller ikke noe særlig om madrasser, men leste om de og det var andre som kjøpte og anbefalte de så gikk for det vi også.
Hva er fordelen med denne helsemadrassen? :) Hva sier produktet?

Kjøpt en rimelig en på barnas hus. Så leng baby bruke sprinkelsenga e ikke vekta så my at det spille så my rolle. Legg heller mer penga i neste madrass når det bli ny seng

Jeg å kjøpte på IKEA, tenkte at det går heilt fint i første omgang når de er så lette. Noen andre som har en annen erfaring med de fra IKEA

Har en fra IKEA i sengen til storesøster nå. En billig en fra en lokal babyutstyrsbutikk. Den er så tynn! Ikea sin er litt tykkere, og den var ikke dyr heller. Hørt om flere som er fornøyd med IKEA. ville ikke brukt mye penger på en madrass, det er begrensa hvor mye de sover på den i begynnelsen, og de er jo så lette... Bedre å spare de pengene til de blir litt større, da skal ikke jeg spare penger på madrass i hvert fall..

Vi kjøpte seng og madrass på ikea. Tanken på å kjøpe en dyrere/bedre madrass har faktisk ikke streifet meg en gang :p Vi har seng og madrass fra ikea selv, veldig fornøyd med den :)

Fått beskjed om å droppe å leite etter madrass, de på IKEA er visst mer enn bra nok. Så vi skal kjøpe der :)

Vi har madrass fra IKEA, den er helt topp. Fast og tykk. Kjøpte den dyreste de hadde fordi jeg antar det er den beste [emoji4]

Så med andre ord... burde ha tatt med meg en madrass fra ikea når jeg var der..... prøve å overtalle sambo til å bli med en gang til :p
Til størte snuppa så hadde jeg en sånn hypoallergi type madrass med god luft sirkulasjon, hun hadde jo senga fram til hun var 2,5-3 år

Ja hadde sånn dry nights til eldste jenta, men siden vi kjøpte IKEA barneseng nå så tenkte vi det va greit å ha den så hørte til [emoji4] men puster den like bra som andre?

Ja hadde sånn dry nights til eldste jenta, men siden vi kjøpte IKEA barneseng nå så tenkte vi det va greit å ha den så hørte til [emoji4] men puster den like bra som andre?
Vil jo tro at IKEA sine madrasser er gode de også. IKEA har kommet seg enormt de siste årene på kvalitet, syntest jeg i hvertfall :-)
Ser jo ut til at minoriteten her inne i tråden har IKEA og er fornøyd med det :-)

Vi kjøpte på Barnas Hus fordi de hadde tilbud på madrass når vi skulle kjøpe.
Ender opp med å kjøpe madrass til bedside crib der også fordi IKEA ikke har så små madrasser.

Back
Topp